۲۵ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۰۶

مدیرجهاد کشاورزی خنج اعلام کرد؛

خسارت ۸۱ میلیارد تومانی سیل به زیر ساخت های کشاورزی خنج

خسارت ۸۱ میلیارد تومانی سیل به زیر ساخت های کشاورزی خنج

شیراز - مدیرجهاد کشاورزی خنج گفت: بارش‌های سیل آسای اخیر ۸۱ میلیاردتومان به بخش کشاورزی و زیرساخت‌های آن در این شهرستان خسارت وارد کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی علی‌پور، گفت: در بارندگی‌های دهم تا دوازدهم دی، شاهد نزول ۱۱۰ میلیمتر باران در شهرستان خنج بودیم.

وی ادامه داد: ارزیابی خسارت مالی وارد شده به تأسیسات کشاورزی، محصولات کشاورزی و دامپروی به دنبال وقوع سیلاب، با حضور کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان در مناطق مختلف از همان ساعات اولیه آغاز شد.

علی پور با اشاره به اینکه برای جبران این خسارت‌ها نیازمند حمایت دولت بوده است، گفت: حضور رئیس اداره پیش بینی و حوادث غیرمترقبه اداره کل مدیریت بحران وزارت جهاد کشاورزی و معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی فارس در مناطق خسارت دیده این شهرستان خود گواه بر عزم جدی دولت برای جبران این خسارت‌ها و حمایت از مردم دانست.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان خنج عنوان کرد: سیل به جاده‌های بین مزارع، سیل بندها و حوضچه‌های تغذیه مصنوعی، چاه‌های کشاورزی، دام، قنوات، کانال‌های انتقال آب، محصولات زراعی آبی و دیم، آبیاری تحت فشار و… خسارت وارده کرده است.

کد خبر 5400095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha