۲۶ دی ۱۴۰۰، ۸:۱۹

معاون عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان در سمت خود ابقا شد

معاون عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان در سمت خود ابقا شد

زاهدان - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان با حکم وزیر کشور در سمت خود ابقا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، بنا به پیشنهاد حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان و با حکم وزیر کشور «منصور بیجار» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در سمت خود ابقاء شد.

در قسمتی از حکم وزیر کشور خطاب به بیجار آمده؛ بنا به پیشنهاد استاندار سیستان و بلوچستان و تأیید معاونت عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور جنابعالی را در سمت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان ابقاء می‌کنم.

با عنایت به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مفاد بیانیه گام دوم انقلاب و مبتنی بر قوانین، ضوابط، مقررات و اسناد قانونی شایسته است در جهت اجرای دقیق و هوشمندانه اهداف و سیاست‌های ابلاغی در سطح استان اهتمام لازم معمول شود.

وزیر کشور در این حکم پس از ابلاغ شرح وظایف معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تاکید داشته: انتظار دارد در جهت تحقق سیاست‌های دولت با روحیه انقلابی، پاکدستی، قانون‌گرایی فسادستیزی و التزام به مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی در گره‌گشایی از مشکلات مردم، تحقق عدالت و پیشرفت و رفع فقر و تبعیض با بهره‌گیری از استعدادها و تجارب نیروهای لایق و متخصص اهتمام کنید.

کد خبر 5400632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha