۲۶ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۳۳

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خبر داد؛

کاهش مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در اصفهان به ۶ مرکز

کاهش مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در اصفهان به ۶ مرکز

اصفهان - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در اصفهان به ۶ مرکز کاهش یافته است.

پژمان عقدک در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر ۸۶ درصد از افراد بالای ۱۲ سال در این شهرستان‌ها دُز اول؛ ۷۳ درصد دُز دوم و ۱۸ درصد دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر همه انواع واکسن به جز آسترازنکا و پاستوکووک پلاس در استان اصفهان موجود نیست، افزود: البته محموله‌های در سطح ملی تأمین شده و تا دو روز آینده در استان‌ها توزیع می‌شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در خصوص واکسن کووپارس اظهار داشت: ۹۸ درصد از واکسن‌های توزیع شده در اصفهان آسترازنکا، سینوفارم و برکت بوده است و دیگر واکسن‌ها کمتر از یک درصد بوده است.

کاهش تعداد واکسیناسیون روزانه کرونا در اصفهان تا ۲۵ هزار نفر

وی با بیان اینکه ظرفیت واکسیناسیون در اصفهان به دلیل کاهش استقبال شهروندان کاهش یافته است، افزود: ما ظرفیت تا ۹۰ هزار نفر واکسیناسیون را داشتیم و امروز تا ۲۵ الی ۳۰ هزار نفر کاهش یافته است.

عقدک همچنین به کاهش تعداد مراکز تجمیعی واکسیناسیون در اصفهان از ۴۴ مرکز به ۶ مرکز اشاره کرد و گفت: چنانچه استقبال افزایش یابد مراکز را افزایش خواهیم داد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۸۰ درصد مراجعات به مراکز واکسیناسیون برای دُز سوم است، ابراز داشت: از شهروندان درخواست داریم نسبت به انجام واکسیناسیون در هر سه فاز توجه داشته باشند.

کد خبر 5400978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha