۲۶ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۱۷

معاون هماهنگ کننده سپاه استان کردستان:

ظرفیت فضای مجازی برای تبیین دستاوردهای انقلاب مدنظر قرار گیرد

ظرفیت فضای مجازی برای تبیین دستاوردهای انقلاب مدنظر قرار گیرد

سنندج- معاون هماهنگ کننده سپاه استان کردستان گفت: دستگاه های فرهنگی باید دستاوردهای نظام اسلامی را برای نسل جوان تبیین کنند و از همه ظرفیت های فضای مجازی بهره گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ شعبانی روز یکشنبه در ستاد گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر در سنندج اظهار کرد: در دهه مبارک فجر برنامه‌ها حول محور تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و مشارکت مردمی و تبیین مکتب حاج قاسم و استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی و توزیع کمک‌های مومنانه انجام خواهد شد.

وی افزود: از ظرفیت خیرین و گروه‌های مردمی باید در برنامه‌های دهه مبارک فجر به نحو احسن استفاده شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس اعلام کرد: علاوه بر اینکه شاهد برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی متعددی در سطح شهرستان‌های مختلف استان خواهیم بود در یک طرح ابتکاری ۱۰ روستای محروم و دورافتاده استان انتخاب شده و در هر کدام از روزهای دهه مبارک فجر به تمام نیازمندان این روستاها بسته‌های معیشتی ۱۰ میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

سرهنگ شعبانی افزود: برگزاری اجلاسیه مجمع عالی بسیج استان، یادواره‌های شهدا و سرکشی از خانواده‌های شهدا، برپایی میز خدمت ادارات در مناطق مختلف از دیگر برنامه‌های مردمی سپاه و بسیج در دهه مبارک فجر خواهد بود.

وی تأکید کرد: به دنبال حضور حداکثری اقشار مختلف مردم در برنامه‌ها باشیم و در این راستا متولی کار فرهنگی تنها سپاه و شهرداری و نیروی انتظامی نیستند و دستگاه‌های متولی حوزه فرهنگی استان مشارکتی بیشتری داشته باشند.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان کردستان گفت: مسئولان در راستای انجام مسولیت‌های خود باید همدلی و انسجام داشته باشند چرا که همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام دهه فجر دشمنان نظام درصدند دستاوردهای انقلاب را به چالش بکشند.

وی افزود: در این راستا تبیین و روشنگری دستاوردهای انقلاب برای جوانان ضروری است و باید به دنبال استفاده حداکثری از فضای مجازی باشیم.

شعبانی در پایان سخنان خود بر تشریح بیانیه گام دوم انقلاب و استفاده حداکثری از فضای مجازی در برنامه‌های دهه مبارک فجر تاکید کرد

مدیر کل صدا و سیما نیز در این جلسه گفت: امروز جنگ روایت هاست و هر رسانه‌ای در این راستا موفق باشد می‌تواند تأثیرگذار باشد.

عبدالملکی افزود: امروز دشمن هدف اصلی خود را در مسیر استهاله انقلاب اسلامی به کار گرفته است و ما باید با برنامه‌های اقناعی برای نسل جوان آنان را در برابر توطئه‌های دشمنان مصون کنیم.

کد خبر 5401017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha