دبیرکل عصائب اهل الحق:

به حاکمان امارات درباره تداوم دخالت در امور عراق هشدار می دهیم

به حاکمان امارات درباره تداوم دخالت در امور عراق هشدار می دهیم

«قیس الخزعلی» در واکنش به حمله ارتش یمن به ابوظبی، به حاکمان امارات درباره سرانجام و تداوم دخالت در امور عراق هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق به حمله ارتش یمن به عمق امارات متحده عربی واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، «قیس الخزعلی» در بیانیه‌ای گفت: به برادران مظلوم در یمن پایداری و عزت، کسانی که از کشور و ملت خود در مقابل تجاوزی ظالمانه از سوی یک ائتلاف ظالم که خون کودکان، زنان و کهنسالانشان را می‌ریزد، دفاع می‌کنند تبریک می‌گوئیم.

وی افزود: حاکمان امارات ید طولایی در این تجاوز دارند. این پیشرفت عظیم در قدرت بازدارندگی و این روحیه انقلابی را که علیرغم تمام مشکلات و با وجود هجمه نیروهای شرارت و رذالت شکست ناپذیر است، تبریک می‌گوئیم.

الخزعلی ادامه داد: به آنها می‌گوئیم که شما مصداق فرمایش خداوند متعال مبنی بر «ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم» هستیم. مرحبا بر شما ای انصارالله و با قدرت خداوند قادر و متعال همواره پیروز باشید.

دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق در عین حال به حاکمان امارات که با صهیونیست‌ها سازش کرده اند درباره تداوم دخالت در امور عراق و فتنه انگیزی و تفرقه افکنی بین مردم عراق هشدار داد.

الخزعلی افزود: ما به آنها می‌گوئیم که عراقی‌ها سربلند و سرافراز هستند و به شما و غیر شما اجازه ندادند و نخواهند داد که به حاکمیت، امنیت و صلح داخلی در عراق تعرض نموده و آن را مورد تهدید قرار دهید.

کد خبر 5402496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
      0 0
      جانم فدای محور مقاومت وایران و ملت مظلوم یمن. فرزندان فاطمه زهرا دیگر تنها نیستند . بخدا قسم فرمانده این محور مولایمان حسین (ع) است . ملت ایران انشالله سرزنده باشد تا این تغییر معادله بزرگ دنیا را به نفع اسلام ببینند