عضو هیئت هماهنگی شیعی:

کسانی که با امارات اعلام همبستگی می کنند، نماینده ملت عراق نیستند

کسانی که با امارات اعلام همبستگی می کنند، نماینده ملت عراق نیستند

«محمد اللکاش» ضمن انتقاد از اعلام همبستگی برخی شخصیت ها و جریان های سیاسی عراقی با امارات در پی حمله نیروهای یمنی به این کشور، تأکید کرد این اشخاص و جریان ها نماینده واقعی ملت عراق نیستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری المعلومه، «محمد اللکاش» عضو ائتلاف «قوی الدوله» که بخشی از هیئت هماهنگی گروه‌های شیعی است، از اعلام همبستگی برخی از شخصیت‌ها و گروه‌های سیاسی عراقی با امارات در پی حمله پهپادی و موشکی نیروهای یمنی به فرودگاه ابوظبی انتقاد کرد.

محمد اللکاش در مصاحبه با المعلومه گفت: امارات و رژیم صهیونیستی - آمریکایی حاکم بر آن، جنایت‌های بزرگی در یمن مرتکب شده‌اند که روی جنایت نازی‌ها را در جنگ جهانی دوم سفید کرده است.

وی با بیان اینکه مقاومت یمن با حمله به فرودگاه ابوظبی به بخش اندکی از جنایت‌های امارات پاسخ داده است، ادامه داد: ائتلاف متجاوز سعودی - اماراتی و حامیان آنها یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی، جنایت‌های زیادی در یمن مرتکب شده‌اند و جنایت صنعا که در آن یک مجلس عزا هدف حمله هوایی قرار گرفت و بیش از ۱۰۰۰ نفر شهید یا زخمی شدند، یکی از این جنایت‌ها بود.

اللکاش تصریح کرد: صدای شیون و فریاد مزدوران و وطن فروشان عراقی در واکنش به پاسخ مقاومت یمن به شترچرانان سازشکار با رژیم صهیونیستی (امارات) بلند شده است.

این عضو ائتلاف «قوی الدوله» در پایان اظهار داشت: تماس تلفنی برخی شخصیت‌های سیاسی عراقی با مقامات اماراتی و ابراز همبستگی با آنها به منزله اعلام بیعت و گوش به فرمانی برای رژیم صهیونیستی است. این افراد که حسب اتفاق و بر اساس سهم خواهی منفور بر مردم عراق تحمیل شده‌اند، نماینده میلیون‌ها عراقی نیستند که در کنار برادران یمنی خود ایستاده‌اند.

کد خبر 5403302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
      4 1
      نصرمن الله وفتح قریب
    • خسرو IR ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
      7 0
      آقایان عراقی که اعلام همبستگی با امارات کرده اند فراموش کردند که هزینه جنایات داعش را همین امارات میپرداخت و در حال حاضر هم میپردازد تا مردم عراق را به خاک و خون بکشند
    • فردین دایی IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
      0 0
      دمتون گرم،زودتر از این باید ی تودهنی به حاکم بدقواره امارات میزدید