۲۹ دی ۱۴۰۰، ۱۷:۰۱

فرماندار شهرستان بویراحمد:

اصل مردمی بودن و تکریم مردم باید در سیستم اداری رعایت شود

 اصل مردمی بودن و تکریم مردم باید در سیستم اداری رعایت شود

یاسوج- فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: اصل مردمی بودن و تکریم مردم باید در سیستم اداری رعایت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام مهدی مطلق بعدازظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: بین ادارات و بین ادارات و مردم فاصله ایجاد شده و این خلاء بزرگی است.

وی با بیان اینکه یکی از مزیت‌های تحول در سیستم اداری این است که این ارتباطات بیشتر و این فاصله‌ها کمتر شود، گفت: هر چه فاصله‌ها بین مردم و مسئولان، بین مسئولان با همدیگر، مسئولان با رده‌های بالادستی و پایین دستی کمتر شود، ارتقای یک شهرستان را به دنبال دارد.

مهدوی مطلق تصریح کرد: تحول یک بحث درونی و اراده‌ای است و تنها راه عبور از بعضی از مسائل و مشکلات روحیه جهادی است و روحیه جهادی این نیست که کار و وظیفه معمول و روتین را طبق همان روال عادی انجام دهیم بلکه باید تلاش مضاعفی داشته باشیم.

وی افزود: برای تحول، خصوصاً در دهه چهارم انقلاب بهترین الگو تاکید و پیاده سازی فرامین بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری است و این بیانیه، الگوی خوبی برای کار تحولی و مدیریت تحولی در دهه چهارم انقلاب اسلامی است.

مهدوی مطلق اظهار داشت: بسیاری از مسائل و زیرساخت‌ها و مصائب دچار دگرگونی‌هایی شده که باید با یک نگاه تحولی به آن بپردازیم.

وی با بیان اینکه استفاده از نخبگان دانشگاهی در برنامه‌ها و پروژه‌ها ضرورت دارد، گفت: پروژه‌های تعریف شده هر دستگاه برای دریافت بودجه و هزینه کردن آن، رصد شود و بررسی شود که هر پروژه چه مقدار اعتبار گرفته و چگونه هزینه شده است.

تحول و توسعه شهرستان نیاز مند تعریف پروژه‌های کلان است

فرماندار بویراحمد تاکید کرد: برای تحول و توسعه شهرستان نیاز به تعریف و بازتعریف طراحی پروژه‌های کلان و مگا پروژه داریم و در بحث آب و فاضلاب شهرستان بویراحمد نیاز به طراحی یک پروژه بزرگ است.

وی افزود: در حوزه آب، نه تولید آب داریم و نه افزایش دبی آب داریم و مخازن ما همان مخازن ۱۰ سال و ۲۰ سال پیش است که دیگر مخزن آب اضافه نشده در صورتی که سالانه حدود شش هزار نفر به مصرف کنندگان آب اضافه می‌شود و این یک معضل جدی است.

مهدوی مطلق اظهار داشت: باید مگا پروژه‌ای در این راستا آن تعریف شود و می‌توان از ظرفیت قرارگاه خاتم در این خصوص استفاده کرد چرا که برای برون رفت از این بن بست‌ها، نگاه‌های کوتاه و بحث‌های مقطعی جواب نمی‌دهد و باید پروژه‌های کلان تعریف شود.

کد خبر 5404163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha