۴ بهمن ۱۴۰۰، ۹:۱۰

فرمانده انتظامی استان سمنان:

۱۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در منطقه آبشار شاهرود کشف شد

۱۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در منطقه آبشار شاهرود کشف شد

سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ۱۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در منطقه آبشار شاهرود کشف و در این ارتباط دو نفر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالله حسنی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی استان سمنان از کشف ۱۴۹ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر در منطقه آبشار شهرستان شاهرود خبر داد و ابراز کرد: اخباری که پلیس مبارزه با مواد مخدر دست داشت نشان از تردد خودروی حامل مواد مخدر از شاهرود به سمت دامغان بود و این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر روز گذشته به دنبال شناسایی خودروهای حامل مواد مخدر بودند، بیان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شاهرود با همکاری مأموران انتظامی، در منطقه آبشار به یک دستگاه خودروی پژو پارس مشکوک می‌شوند و این خودرو را متوقف می‌سازند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه مواد مخدر از نوع تریاک از این دو خودرو کشف و ضبط شد، گفت: در این ارتباط دو نفر دستگیر و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل شدند تا منتظر صدور حکم نهایی شوند.

کد خبر 5407415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha