۴ بهمن ۱۴۰۰، ۹:۴۱

فرماندار نظرآباد:

هیچ محدودیتی برای اشتغال جوانان در واحدهای تولیدی نظرآباد نیست

هیچ محدودیتی برای اشتغال جوانان در واحدهای تولیدی نظرآباد نیست

البرز - فرماندار نظرآباد گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود هیچ محدودیتی برای اشتغال جوانان در واحدهای تولیدی نظرآباد نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه ساماندهی امور جوانان شهرستان نظرآباد صبح دوشنبه به ریاست ارسلان قاسمی فرماندار نظرآباد و با حضور معاون سیاسی_امنیتی و اجتماعی فرمانداری، معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، رؤسای ادارات و بانک‌ها و دبیر مؤسسات مردم نهاد در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در آغاز این جلسه ادارات شهرستان به ارائه گزارش پیرامون اقدامات انجام شده در حوزه جوانان و میزان اشتغالزایی صورت پذیرفته از ابتدای سال جاری تاکنون پرداختند.

در ادامه فرماندار نظرآباد با تاکید بر اینکه هیچ محدودیتی برای اشتغال جوانان در واحدهای تولیدی نظرآباد نیست گفت: بی شک ایجاد اشتغال در جامعه و به ویژه در میان نسل جوان خواهد توانست بخش قابل توجهی از آسیب‌های اجتماعی را بکاهد که در همین راستا با رایزنی‌های انجام شده، اولویت جذب نیروی واحدهای تولیدی مستقر در شهرستان جوانان بومی نظرآباد بوده و هست.

وی تصریح کرد: هیچگونه محدودیتی در این باره نبوده و کلیه جوانان توانمند و جویای کار شهرستان می‌توانند در این واحدهای تولیدی آغاز به فعالیت نمایند.

قاسمی همچنین وضعیت پرداخت وام ازدواج توسط بانک‌های شهرستان را مورد بررسی قرار داده و از برنامه ریزی برای بازدید از بانک‌ها طی چند روز آتی خبر داد تا بتوان بطور دقیق‌تر این مهم را مورد بررسی قرار داده و بر نحوه خدمت رسانی آنها به مردم نظارت نمود.

در پایان افشاری معاون اداره کل ورزش و جوانان استان البرز مؤسسات مردم نهاد شهرستان نظرآباد بسیار فعال و توانمند در اجرای طرح‌های مختلف استانی و کشوری عنوان داشته و از استان البرز بعنوان سه استان برتر کشور در حوزه تأسیس سمن‌ها خبر داد.

کد خبر 5407482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha