به بهانه مبارزه با داعش؛

مزدوران آمریکایی خانه های زیادی را در الحسکه تخریب کردند

مزدوران آمریکایی خانه های زیادی را در الحسکه تخریب کردند

شبه نظامیان قسد (نیروهای دموکراتیک سوریه) وابسته به اشغالگران آمریکایی تعدادی از خانه های شهروندان سوریه در حومه جنوب شرقی منطقه غویران در شهر الحسکه را تخریب کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سانا، شبه نظامیان قسد (نیروهای دموکراتیک سوریه) وابسته به اشغالگران آمریکایی تعدادی از خانه‌های شهروندان سوریه در حومه جنوب شرقی منطقه غویران در شهر الحسکه را تخریب کردند.

منابع محلی به خبرگزاری سانا گفتند: شبه نظامیان قسد ۱۰ خانه روبروی قبرستان غویران را تخریب کردند. بهانه شبه نظامیان قسد نیز این بود که تعدادی از فراریان زندان الصناعه در این خانه‌ها سنگر گرفته‌اند.

این منابع تاکید کردند: بر اثر درگیری و گلوله باران طی ساعات گذشته، تعدادی خانه دیگر در منطقه الباسل آسیب دیدند.

علاوه بر این شبه نظامیان قسد همزمان با یورش به خانه‌ها و تفتیش منطقه غویران و الظهور، منع رفت و آمد وضع کردند و تعدادی از شهروندان را ربوده و باعث آواره شدن شماری از مردم نیز شدند.

آمریکا با اشغال مناطق شرق و شمال شرق سوریه بیش از ۲۸ پایگاه نظامی احداث کرده است. شبه نظامیان قسد به ابزار آمریکا در این مناطق تبدیل شده‌اند. هدف اصلی آمریکا از اشغال بخش‌هایی از سوریه علاوه بر غارت نفت و منابع زیر زمینی سوریه تلاش برای حضور دائمی در بخشی از خاک سوریه است.

کد خبر 5409970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha