۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۰۳

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری مطرح کرد؛

برگزاری ۱۰۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در چهارمحال وبختیاری

برگزاری ۱۰۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در چهارمحال وبختیاری

شهرکرد- رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه هنری به مناسبت دهه فجر در استان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الله شیروانی صبح پنجشنبه در جلسه کمیته هنر و هنرمندان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در کمیته هنر و هنرمندان ستاد دهه فجر استان تلاش داریم با بحث و گفت‌وگو و تشکیل اتاق فکر بتوانیم شکل جدید و مطلوبی را از برنامه‌های هنری در دهه مبارک فجر ۱۴۰۰ به نمایش بگذاریم.

وی عنوان کرد: با توجه به اهمیت و نقش روز افزون فضای مجازی بسیاری از برنامه‌های این کمیته با هدف تولید محتوا و حضور مؤثر در این بستر طراحی و اجرا خواهد شد.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: همکاری در تولید آثار هنری باید در دستور کار همه دستگاه‌های عضو کار گروه قرار گیرد تا بتوانیم از امکانات و توانایی‌های یکدیگر برای تولید برنامه‌های فاخر هنری بهره بگیریم.

شیروانی ادامه داد: بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه مطلوب و هنری از سوی کمیته هنر و هنرمندان برای دهه مبارک فجر از سوی حوزه هنری و دیگر دستگاه‌های عضو کمیته برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: اکران همزمان فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی بهمن شهرکرد، اجرای موسیقی گروه‌های شرکت‌کننده در جشنواره موسیقی فجر، برپایی نمایشگاه‌های مختلف هنری، برگزاری عصر شعر، عصر خاطره، تولید و رونمایی از سرود و نماهنگ، نشست‌های نقد و بررسی کتاب‌های مربوط به انقلاب اسلامی در استان، تهیه و انتشار پادکست معرفی آثار ادبی، هنری و فرهنگی چاپی با موضوع انقلاب و تولید و انتشار ویدئو کست، موشن گرافی، ویدیوگرافی از جمله برنامه‌های کمیته هنر و هنرمندان در چهارمحال و بختیاری است.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: تلاش شده امسال بیشتر برنامه‌ها و جشن‌ها مردمی باشد و برنامه‌ها به صورت محله محور و در مساجد با عنوان پخش فیلم، اجرای برنامه و اجرای سرود در مساجد و محله‌ها مختلف شهر برگزار شود.

کد خبر 5410213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha