۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۲۱

مدیرکل راهداری آذربایجان غربی:

۱۱میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده ای آذربایجان غربی جابجا شد

۱۱میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده ای آذربایجان غربی جابجا شد

ارومیه - مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از جابجایی نزدیک به ۱۱ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده ای آذربایجان غربی، در سال جاری خبر داد.

ارسلان شکری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حمل افزون به ۱۰ میلیون و ۷۰۸ هزار تن کالا در ۱۰ ماهه گذشته سالجاری اظهار کرد: این میزان در مدت زمان مشابه سال گذشته که نزدیک به ۱۰ میلیون و۷۰۰ هزار تن کالا بود یک درصد رشد نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه در این مدت تعداد سفر انجام شده برای تناژ حمل شده کالا در استان نیز نزدیک به ۷۳۸ هزار سفر بوده است، ادامه داد: امسال همچنین افزون بر دو میلیون ۹۴۶ هزار تن سیمان نیز بوسیله نزدیک به ۱۶۳ هزار سفر توسط ناوگان حمل و نقل باری استان جابجا شد.

شکری گفت: تعداد ناوگان باری فعال استان نیز تا پایان دی ماه سال جاری ۳۲ هزار و ۲۷ دستگاه با عمر متوسط ۱۵.۷۶ سال است و در این مدت نزدیک به ۲۷ هزار و ۲۱۱ راننده در بخش حمل و نقل باری مشغول به کار بودند.

و اضافه کرد: تا دی ماه سال جاری برای ۱۹۵ دستگاه ناوگان باری در استان کارت هوشمند صادر شده و برای ۴۱ نفر نیز در بخش حمل و نقل باری استان به عنوان راننده فرصت اشتغال ایجاد شده است.

کد خبر 5411397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha