۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۲۲

معاون استاندار بوشهر:

تهدیدها و توطئه‌های دشمنان باعث توقف مسیر انقلاب اسلامی نمی‌شود

تهدیدها و توطئه‌های دشمنان باعث توقف مسیر انقلاب اسلامی نمی‌شود

بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: تهدیدها و توطئه‌های دشمنان باعث توقف مسیر انقلاب اسلامی نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی ایرانی صبح سه‌شنبه در مراسم تجدید میثاق با شهدا اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام (ره) با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» آغاز شد.

وی با تاکید بر اینکه پا فشاری بر اهداف و آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس به خوبی اثبات شد، آزادی را همواره یکی از شعارهای نظام اسلامی ایران دانست و گفت: همه دنیای غرب همواره شعار دموکراسی داده‌اند اما هیچ وقت به آن عمل نکرده‌اند و آزادی ملت‌های مظلوم دنیا را نادیده گرفته‌اند و دست به هر جنایتی زده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر افزود: این نظام به نام اسلام انقلاب کرد و شعار انقلاب شعار دین و قرآن بود و آنچه که دین برای او تعیین تکلیف کرده بود در عرصه میدان واقعی ثابت کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب ثابت کرد که به معنای عام مدافع امنیت و حفظ تمامیت ارضی کشور است، گفت: امروز این نظام به چنان جایگاه و قدرتی رسیده است که در شرایط تهدید نه تنها در موضع خود محکم مانده است بلکه از موضع خود هم بیرون می‌آید و با رزمایش در هوا و زمین و دریا قدرت نمایی می‌کند.

بهترین خدمات به مردم ارائه شود

فرماندار بوشهر در این مراسم گفت: جایگاه شهدا جایگاهی رفیع در جمهوری اسلامی ایران است و بخش قابل توجه از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل خون شهدا و رشادت‌های شهدا است.

صالح رحیمی افزود: شهدا نقش ویژه‌ای در به ثمر نشستن و تداوم انقلاب اسلامی داشته‌اند، مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدا هستند.

وی یادآور شد: در دهه فجر انقلاب اسلامی نیز تلاش می‌شود که بهترین خدمات به مردم ارائه شود تا شاهد افزایش رضایتمندی مردم و افزایش کیفیت زندگی مردم در کشور و به خصوص در استان باشیم.

رحیمی گفت: در دهه فجر انقلاب اسلامی شاهد به بهره برداری رسیدن طرح‌های مختلف برای افزایش خدمات رسانی به مردم خواهیم بود و امید است خدمات و طرح‌های ارائه شده موجب افزایش خدمت رسانی به مردم شود.

مسئولان استان بوشهر اولین روز از دهه فجر چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با حضور در گلزار شهدا و تجدید پیمان با مدافعان و ایثارگران راه استقلال و آزادی میهن اسلامی آغاز کردند.

کد خبر 5414301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha