۱۳ بهمن ۱۴۰۰، ۹:۵۹

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان اعلام کرد؛

اجرای ۱۸۰ برنامه در دهه فجر در شهرستان تویسرکان

اجرای ۱۸۰ برنامه در دهه فجر در شهرستان تویسرکان

همدان- فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان از اجرای بیش از ۱۸۰ برنامه در دهه فجر توسط سپاه ناحیه تویسرکان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کامران کریمی در نشست خبری که به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر برگزار شد، بیان کرد: دیدار با امام جمعه توسط کارکنان سپاه و وابستگان، غبار روبی گلزارهای شهدا در سطح سه شهر تویسرکان و سرکان و فرسفج، بالغ بر ۱۰ مورد ویزیت رایگان در مناطق کم برخوردار از برنامه‌های دهه فجر در شهرستان است.

وی با بیان اینکه از عرصه‌های اقتصاد مقاومتی که از تسهیلات اشتغالزایی بسیج سازندگی استفاده کرده‌اند بازدیدی صورت خواهد گرفت، ادامه داد: همچنین توزیع بیش از ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین اقشار هدف، گشت‌های رضویون با هدف مانور حضور و امنیت به صورت رزمایشی شهرستانی، اعزام راویان انقلاب در مدارس سطح شهرستان، کلنگ زنی ساخت ۱۰ منزل محرومین که تحت پوشش دستگاه حمایتی کمیته امداد می‌باشند نیز انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان افزود: در این ایام بیش از ۱۰ مورد یادواره شهدا، تکریم از خانواده معظم شهدای انقلاب، رژه خودرویی و موتوری، تجمع حلقات صالحین به عنوان میقات صالحین در روز جمعه، سخنرانی پیش خطبه‌ها توسط سپاه، نور افشانی در میدان فرشید ساعت ۲۱ روز ۲۱ بهمن انجام می‌شود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه حضور گسترده آحاد مردم در صورت تأیید ستاد کرونا شهرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن انجام خواهد شد تصریح کرد: هدف از بزرگداشت دهه فجر یادآوری کردن خروج از دوران ضلالت و گمراهی و خواری و تاریکی و ورود به یک دوران آزادی و آزادگی و سربلندی و عقلانیت است.

کریمی خاطرنشان کرد: در دوران پهلوی ملعون ایران به عنوان یک کشور مستعمره دولت‌های شرق و غرب محسوب می‌شد اما اکنون به فیض وجود امامین انقلاب کشور عزیزمان ایران، به عنوان یک سمبل ایستادگی مقاومت و صادرکننده یک انقلاب فاخر به حساب می‌آید.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان ادامه داد: اطلاع تمام مردم فهیم و بصیر کشور از دستاوردهای انقلاب امری بدیهی و لازم است چراکه باعث ایجاد زمینه برای رشد بیشتر خواهد شد.

کد خبر 5414696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha