۱۹ بهمن ۱۴۰۰، ۹:۲۰

طی دهه فجر سال جاری؛

افتتاح ۱۸ طرح بنیاد مسکن در استان سمنان/ ۱۶۸ روستا بهسازی شد

افتتاح ۱۸ طرح بنیاد مسکن در استان سمنان/ ۱۶۸ روستا بهسازی شد

شاهرود- مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان از بهره‌برداری ۱۸ طرح بنیاد مسکن در استان طی دهه فجر سال جاری خبر داد و گفت: این پروژه‌ها بهسازی و اصلاح معابر روستایی را شامل می‌شود.

علیرضا فلاحی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طی دهه فجر سال جاری ۱۸ پروژه بنیاد مسکن در روستاهای استان سمنان به بهره‌برداری رسیده است، ابراز داشت: برای افتتاح این طرح‌ها بالغ‌بر ۵٣ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی بابیان اینکه برای بهره‌برداری از این طرح‌ها از محل اعتبارات استانی و ملی هزینه صرف شده است، افزود: این طرح‌ها بیشتر حوزه بهسازی و اصلاح معابر روستایی را می‌شود که در کل استان سمنان به انجام رسید.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان بابیان اینکه این طرح‌ها در گرمسار، سمنان، مهدی‌شهر، دامغان، میامی و شاهرود اجرا شدند، ابراز داشت: فضاسازی، پیاده‌روسازی، جدول‌گذاری، خیابان‌سازی و آسفالت از جمله اقداماتی بود که در روستاهای این شهرستان‌ها انجام‌شده است.

فلاحی بابیان اینکه تاکنون در ۱۶۸ روستای استان سمنان به مساحت یک میلیون و ۵۷۱ هزار و ۴۲۳ متر مربع از محل دریافت و جذب قیر رایگان به میزان ۱۸ هزار و ۷۸۱ تن کار بهسازی و اصلاح معابر صورت گرفته است، تصریح کرد: برای سال جاری نیز مقدار پنج هزار تن قیر به ارزش ۴۸۷ میلیارد ریال برای بهسازی و اصلاح معابر در ۷۰ روستای استان در دست اقدام است.

وی افزود: طی سال جاری اعتباری معادل هزار میلیارد ریال برای بهسازی و اصلاح معابر در ۱۴۰ روستای استان سمنان نیز اجرا و در دست اقدام قرار دارد.

کد خبر 5419694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha