۲۰ بهمن ۱۴۰۰، ۰:۲۴

رئیس شورای شهر شوش:

شرکت‌ها حق آلایندگی به شهرداری شوش پرداخت نمی‌کنند

شرکت‌ها حق آلایندگی به شهرداری شوش پرداخت نمی‌کنند

شوش- رئیس شورای اسلامی شهر شوش با اشاره به پرداخت حقوق معوق کارگران شهرداری گفت: شرکت‌ها حق آلایندگی خود را به شهرداری شوش پرداخت نمی‌کنند.

محمد میاحی به خبرنگار مهر اظهار کرد: بهبود وضعیت معیشتی و ایجاد انگیزه در نیروی‌های انسانی نقش تعیین‌کننده‌ای را در دستیابی به اهداف مختلف و ایجاد رشد و توسعه ایفا می‌کند.

وی ضمن عذر خواهی از کارکنان شهرداری شوش بابت تأخیر در پرداخت حقوق گفت: با پیگیری شهردار و همراهی شورای شهر بخشی از منابع مالی تأمین و حقوق معوقه کارکنان شهرداری در روزهای اخیر پرداخت شد.

رئیس شورای شهر شوش خواستار همکاری و هم افزایی همه کارکنان برای عبور از بحران مالی و ارتقای سطح خدمات در شهر شوش شد و اظهار کرد: در تلاش هستیم تا یک حقوق معوقه دیگر بزودی پرداخت شود تا شاهد به روز بودن حقوق کارکنان شهرداری باشیم.

میاحی به نشست اخیر شهرداران و رؤسای شوراهای شهرهای تابعه شوش و کرخه با مسئولان کشوری در تهران اشاره کرد و افزود: با دعوت و هماهنگی نماینده مردم شوش در مجلس نشست‌هایی با برخی مسئولان در وزارت کشور، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های و سازمان امور مالیاتی برای پیگیری مشکلات شهرهای شوش، فتح‌المبین، حر و شاوور برگزار شد.

وی ضمن تقدیر از نماینده مردم شوش در مجلس برای برگزاری جلسات با مسئولان کشوری بیان کرد: در نشست با رئیس سازمان شهرداری‌ها، تجهیز ماشین آلات شهرداری‌ها، تأمین قیر، تسهیلات و کمک‌های مالی مطالبه شده که قول رسیدگی به مطالبات داده شد.

رئیس شورای شهر شوش ادامه داد: در نشست با رئیس سازمان امور مالیاتی کشور بحث افزایش سهم ارزش افزوده شهرداری‌ها و پرداخت حق آلایندگی شرکت‌های شهرستان شوش به شهرداری‌ها را مطرح و خواستار رسیدگی و همکاری شدیم.

میاحی بیان کرد: در نشست با رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها انتقادی صورت گرفت با این عنوان که تاکنون چندین نشست در خصوص رفع مشکلات شهرداری شوش داشتیم اما فقط در حد نامه باقی ماند و هیچ کمکی صورت نگرفت اما اکنون انتظار داریم این قول‌ها در نشست امروز عملیاتی شود و مثل گذشته در حد یک نامه نباشد.

وی با انتقاد از پرداخت نشدن حق آلایندگی از سوی شرکت‌های شهرستان شوش به شهرداری گفت: در نشست با مسئولان کشوری خواستار رسیدگی ویژه به این مطالبه شدیم چون پرداخت حق آلایندگی به شهرداری مطالبه‌ای به حق است.

کد خبر 5420501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha