در جلسه ای در استان میسان بیان شد؛

جدیدترین موضع گیری الکاظمی

جدیدترین موضع گیری الکاظمی

نخست وزیر عراق نسبت به درگیر کردن عراق در نزاع های خارجی هشدار داد و تأکید کرد که عراق میدان تصفیه حساب دیگران نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الفرات، مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق نسبت به درگیر کردن عراق در نزاع های خارجی هشدار داد و تأکید کرد که عراق میدان تصفیه حساب دیگران نخواهد شد.

وی در جریان سفر به استان میسان عراق در جلسه مسئولان امنیتی این استان گفت: همه نیروهای امنیتی و سیاسی باید فوراً به مسئولیت‌های خود عمل کنند. آشوب به هیچکس رحم نخواهد کرد و همه هزینه آن را می‌پردازند.

الکاظمی گفت که به اقدامات فوری برای رسیدگی به اوضاع امنیتی این استان دست زده است و احدی از چنگ قانون فرار نخواهد کرد.

وی افزود که شخصاً به صورت روزانه با فرماندهان امنیتی وضعیت امنیتی استان را پیگیری خواهد کرد و همه جنایتکاران دستگیر و محاکمه خواهند شد و از مردم و عشایر خواست که با نیروهای امنیتی همکاری کنند.

نخست وزیر عراق اعلام کرد: هرگونه تلاش برای بهره‌برداری از صحنه سیاسی کشور و تبدیل عراق به میدان تصفیه‌حساب‌ها قابل قبول نیست و عراق میدان تصفیه حساب دیگران نخواهد بود و عقربه‌های ساعت به عقب برنخواهد گشت.

الکاظمی گفت: آشوب در عراق به همه منطقه کشیده خواهد شد و هیچکس نمی‌خواهد این وضعیت پیش بیاید. کشاندن مشکلات به داخل عراق یا درگیر کردن عراق در مشکلات خارجی کاملاً غیر قابل قبول است.

وی تأکید کرد که درگیر کردن عراق به درگیری‌های داخلی یا خارجی در این شرایط حساس به نفع هیچکس نیست بلکه به ضرر همه است.

کد خبر 5421079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha