گزارش اختصاصی مهر از تحولات کرانه باختری پس از ترور ۳ فلسطینی

گزارش اختصاصی مهر از تحولات کرانه باختری پس از ترور ۳ فلسطینی

خبرنگار مهر در غزه در گزارش اختصاصی از تحولات کرانه باختری پس از اقدام صهیونیست‌ها در ترور ۳ تَن از اعضای گردان‌های شهدای الاقصی به بررسی اوضاع کرانه باختری و واکنش مقاومت پرداخت.

خبرگزاری مهر، غزه: خبرنگار مهر در غزه در گزارشی اختصاصی از تحولات کرانه باختری پس از اقدام صهیونیست‌ها در ترور ۳ تَن از اعضای گردان‌های شهدای الاقصی به بررسی اوضاع کرانه باختری و واکنش مقاومت در گفتگو با اعضای برجسته جنبش‌های مقاومت فلسطین پرداخت.

در این گزارش آمده است: گلوله‌های ناشی از کینه توزی اشغالگران صهیونیست بار دیگر به سمت مبارزان فلسطینی شلیک شدند.

«داوود شهاب»: عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی در همین زمینه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مهر گفت: ما در جهاد اسلامی تأکید می‌کنیم که جنایات صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان آنها را از ادامه مبارزه باز نمی‌دارد. وی افزود: این جنایت‌ها عزم مقاومت فلسطین را سست نخواهد کرد. مبارزان فلسطینی و نیز ملت فلسطین به مقاومت و جهاد خود ادامه می‌دهند. عزم ملت و مبارزان فلسطین برای مقاومت، جزم است. شهادت برای ما هدف بزرگی محسوب می‌شود. این آرزوی مجاهدان ما است که به مقام رفیع شهادت نائل آیند.

گزارش اختصاصی مهر از تحولات کرانه باختری پس از ترور ۳ فلسطینی

در ادامه گزارش آمده است: ارتکاب جنایت علیه ۳ عضو گردان‌های شهدای الاقصی به کارنامه سرشار از جنایات رژیم صهیونیستی اضافه شد. مقاومت فلسطین پیشتر نشان داده است که چنین جنایتی از سوی صهیونیست‌ها بی پاسخ نخواهد ماند. ما این مسأله را در عملیات شمشیر قدس به خوبی مشاهده کردیم.

در ادامه گزارش، خبرنگار مهر گفتگویی را با احمد خریس، عضو ارشد جبهه مردمی برای آزادی فلسطین انجام داده است. وی گفت: مقاومت امروز به ابزار حیات ملت و مقاومت فلسطین تبدیل شده است. مقاومت در واقع گزینه‌ای برای پاسخگویی به تمامی جنایاتی است که صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان مرتکب می‌شوند. این رهبر فلسطینی گفت: رژیم صهیونیستی از تمامی ابزارهای ظلم و ستم علیه فلسطینیان بهره برداری می‌کند. امروز ما شاهد آن هستیم که بدترین اشکال ظلم و ستم از سوی امپریالیسم جهانی و دست پرورده آن رژیم صهیونیستی، علیه فلسطینیان به کار گرفته می‌شود.

گزارش اختصاصی مهر از تحولات کرانه باختری پس از ترور ۳ فلسطینی

در پایان گزارش مذکور آمده است: فلسطینیان در کرانه باختری تأکید می‌کنند که هر جنایتی که از سوی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان صورت می‌گیرد، قطعاً پاسخ داده می‌شود و فراموش نخواهد شد.

کد خبر 5421800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha