۲۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۷:۱۷

با حضور معاون سازمان دامپزشکی کشور؛

افتتاح ۳ طرح عمرانی در گرمسار/ ۶۵ نفر شاغل شدند

افتتاح ۳ طرح عمرانی در گرمسار/ ۶۵ نفر شاغل شدند

گرمسار- مدیرکل جهاد کشاورزی سمنان از افتتاح سه طرح در گرمسار با حضور معاون سازمان دامپزشکی خبر داد و گفت: کارخانه خوراک طیور، فاز دوم کشتارگاه طیور و افتتاح یک پل از جمله این طرح‌ها است.

سید حسن میرعماد در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه صبح شنبه با حضور معاون سازمان دامپزشکی کشور مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار جهادگر شهید حاج مرتضی شادلو در زادگاهش برگزار و پل ورودی گرمسار به نام این شهید افتتاح شد، ابراز داشت: حاج مرتضی شادلو مسئول پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد سازندگی استان سمنان در تاریخ ۲۳ بهمن سال ۶۳ بر اثر انفجار مین به شهادت رسید.

وی ضمن بیان اینکه وی در روستای محمدآباد شهرستان گرمسار دیده به جهان گشود و در کنار تحصیل کار نیز می‌کرد، افزود: در دوران پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از نخستین افرادی بود که به عضویت کمیته انقلاب اسلامی و سپس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد و مراسمی به یاد ایشان در روستای زادگاهش برگزار شد.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان سمنان بابیان اینکه در ادامه برنامه از کارخانه خوراک طیور در گرمسار نیز بازدید به عمل آمد، ابراز داشت: این کارخانه خوراک آماده طیور با ظرفیت تولید ۲۵ هزار تن برای ۲۵ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

میرعماد بابیان اینکه برای این کارخانه خوراک طیور را ۹۶۹ میلیارد ریال اعتبار شامل سرمایه ثابت ۶۷۱ میلیارد ریال سرمایه در گردش آن نیز ۲۹۸ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، تصریح کرد: این کارخانه در زمینی به مساحت چهار هزار و ۵۰۰ مترمربع و با زیر بنای دو هزار و ۸۳۱ مترمربع احداث‌شده است.

وی بابیان اینکه فاز دوم یک کشتارگاه طیور در ایوانکی بعد از دو سال با سرمایه‌گذاری ۱۳۰ میلیارد ریالی افتتاح شد، افزود: این مجموعه برای ۱۰ نفر مستقیم و برای ۳۰ نفر نیز غیرمستقیم فرصت اشتغال ایجاد می‌کند و از سویی ظرفیت کشتار طیور در این کشتارگاه نیز دو هزار قطعه در ساعت افزایش خواهد یافت.

کد خبر 5423405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha