۲۶ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۰۱

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان:

خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه است

خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه است

زاهدان- مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران، یک وظیفه همگانی بوده و همگان باید در حد توان به این خانواده‌ها خدمت‌رسانی کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام منصور باقر بیک تبریزی در سفر به جنوب سیستان و بلوچستان در نیکشهر با حضور در جمع خانواده شهید «سبیل اخلاقی» جوان‌ترین شهید کشور، بر تداوم راه شهدا تاکید کرد و اظهارداشت: هرچه به خانواده شهدا و ایثارگران خدمت ارائه کنیم، باز هم نمی‌توانیم بخشی از مجاهدت‌ها، شجاعت‌ها، جانفشانی‌ها و ایثار آنان را جبران کنیم.

وی با بیان اینکه آسایش و آرامش امروزمان را مدیون ایثار شهدا و ایثارگران هستیم تصریح کرد: زندگی شهدا بهترین الگو برای داشتن زندگی سالم است که این مهم می‌طلبد تا اصحاب رسانه، نویسندگان، شعرا و تاریخ نگاران به آن بپردازند و کسانی که در جنگ تحمیلی بوده‌اند نیز خاطرات آن ایام را بازگو کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: بسیاری از فعالیت‌های رزمندگان برای نسل جوان و جامعه بازگو نشده و برخی نیز ناشناس مانده‌اند که نیاز است جانفشانی‌ها و دلاورمردی آن‌ها به آحاد مردم ارائه شود.

وی ضمن تاکید بر پاسداست خون شهدا، آنان را به عنوان مظهر قدرت اسلام یاد کرد و ادامه داد: در طول دوران دفاع مقدس همه آحاد مردم بویژه ساکنان سیستان و بلوچستان با هر مذهب و آئینی که داشتند در صفوف اول مبارزان و منادیان جبهه‌ها، به ندای امام راحل (ره) لبیک گفته و به میادین نبرد شتافتند.

گفتنی است، شهید سبیل اخلاقی، نوجوان ۱۱ ساله نیکشهری است که رهبر معظم انقلاب در مورد این شهید بزرگوار فرمودند: «وقتی یک بچه ۱۱ ساله سُنی برای دفاع از جمهوری اسلامی به شهادت می‌رسد، این بزرگ‌ترین خبر از وحدت و همدلی شیعه و سنّی در سیستان و بلوچستان است».

کد خبر 5425468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha