رئیس شورای عالی سیاس یمن:

مردم یمن در مقابل ائتلاف متجاوز سعودی دست بسته نخواهند نشست

مردم یمن در مقابل ائتلاف متجاوز سعودی دست بسته نخواهند نشست

«مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن با اعلام راه اندازی پویش بسیج و آماده باش همگانی، بر مقابله با متجاوزان به این کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، رئیس شورای عالی سیاس یمن از راه اندازی پویش و بسیج همگانی «طوفان یمن» برای آماده باش و مقابله همه جانبه با تجاوز ائتلاف سعودی خبر داد.

بر اساس این گزارش، «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاس یمن روز چهارشنبه با «یحیی الراعی» رئیس مجلس، «احمد المتوکل» رئیس شورای عالی قضایی، «محمد العیدروس» رئیس مجلس شورا و «عبدالعزیز بن حبتور» نخست وزیر دولت نجات ملی یمن دیدار کرد.

المشاط در این نشست بر اهمیت پایداری مردمی طی این مرحله و نیز ضرورت عمل کردن نهادهای دولت به نقش خود در بسیج و آماده باش برای مقابله با متجاوزان تاکید کرد.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن دستور راه اندازی پویش طوفان یمن برای بسیج و آماده باش جهت مقابله با متجاوزان در تمام سطوح را صادر کرد.

وی با بیان اینکه این پویش تمام سطوح رسمی، مردمی و نخبگان را شامل خواهد شد از مردم یمن خواست برای حمایت از ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در نبرد مقابله با متجاوزان، به صورت جدی از پویش بسیج همگانی و آماده باش حمایت کنند.

المشاط گفت: ائتلاف متجاوز تحت سرکردگی آمریکا از لحظه نخست و همچنان در راستای تخریب تاسیسات خدمات رسانی به ملت یمن تلاش می‌کند. اقدام ائتلاف متجاوز در هدف قرار دادن موسسات غیرنظامی نشانگر شکست آن است.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن افزود که محاصره ملت یمن توسط آمریکا و تشدید جنایات ائتلاف آمریکایی - سعودی نشانگر این است که آنها از صلح دور هستند و اظهارات آنها با تشدید حملات و محاصره و هدف قرار دادن تاسیسات غیرنظامی و خدمات رسانی تناقض دارد.

المشاط همچنین تاکید کرد که ملت یمن در مقابل متجاوزان دست بسته نخواهند نشست و با تمام ابزارهای موجود به این جنایات پاسخ خواهند داد.

کد خبر 5426652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha