۴ اسفند ۱۴۰۰، ۹:۲۹

معاون بهداشت علوم پزشکی استان زنجان:

استفاده از ماسک توسط شهروندان زنجانی به شدت کاهش یافته است

استفاده از ماسک توسط شهروندان زنجانی به شدت کاهش یافته است

زنجان-معاون بهداشت علوم پزشکی استان زنجان گفت: استفاده از ماسک در بین شهروندان زنجانی به شدت کاهش یافته و به ۶۳ درصد رسیده است.

مشهود تقی لو در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در استان زنجان اصلاً خوب نیست، گفت: استفاده از ماسک در بین شهروندان زنجانی به شدت کاش یافته و به ۶۳ درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه مردم همچنان ویروس کرونا و امیکرون را جدی نمی‌گیرند، اظهار داشت: مردم بدانند با تزریق واکسن کرونا می‌توانند ایمنی لازم را کسب کنند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از افزایش مبتلایان به امیکرون در استان خبر داد و گفت: فوتی‌ها در استان رو به افزایش است.

تقی لو همچنین ابراز داشت: اکثر فوتی‌های کرونا در استان افراد بالای ۶۰ سال هستند و در این میان از مردم استان عاجزانه خواهش می‌کنیم نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

وی افزود: این استان ۶ شهرستان با وضعیت قرمز دارد و دو شهرستان هم در وضعیت نارنجی هستند و این نشان می‌دهد که مردم زدن ماسک را فراموش کردند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، از روند رو به رشد بستری‌های مبتلا به امیکرون در استان خبر داد و یاد آورشد: امیکرون در استان با شتاب جولان می‌دهد.

کد خبر 5431366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha