۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۵۰

رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان خبر داد؛

اجرای طرح سلامتگر مدرسه در شهرستان تویسرکان

اجرای طرح سلامتگر مدرسه در شهرستان تویسرکان

همدان- رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان از اجرای طرح سلامتگر مدرسه در این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح به منظور حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها در پیش گرفته شده است.

جلال نانکلی در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: با بیان اینکه طرح سلامتگر مدرسه به منظور حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها و با عنایت به چالش شکاف‌های رو به رشد در سلامتی و به زیستی با هدف کاهش ابتلای دانش آموزان به این بیماری از اوایل بهمن تا کنون در شهرستان تویسرکان در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح مشارکت اعضای کانون‌های دانش آموزی هلال احمر در مسئولیت پذیری اجتماعی، توسعه و نهادینه کردن فرهنگ سلامت مدرسه و خانواده همچنین کاهش شیوع ویروس کرونا است.

رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان افزود: در طرح سلامتگر مدرسه فعالیت‌هایی چون توصیه به رعایت نکات بهداشتی، توصیه به شست و شوی دست‌ها و ضدعفونی کردن آنها، تاکید بر استفاده از ماسک در محیط مدرسه و دیگر مکان‌های عمومی انجام می‌شود.

نانکلی در ادامه صحبت‌های خود تاکید کرد: جدی گرفتن علائم سرماخوردگی در بدن خود و اطرافیان، تهیه بروشورهای ابتکاری به منظور انتقال اطلاعات مرتبط با ویروس کرونا توسط دانش آموزان عضو کانون‌های دانش آموزی هلال احمر برای دیگر دانش آموزان مدارس شهرستان تویسرکان از دیگر فعالیت و برنامه‌های طرح سلامت گر مدرسه به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه طرح سلامتگر مدرسه در شهرستان تویسرکان به صورت مستمر برگزار شده است، گفت: هم اکنون، به دلیل شیوع سویه امیکرون و مجازی بودن برنامه‌های مدارس این طرح به صورت مجازی در حال برگزاری است.

کد خبر 5431669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha