۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۵:۵۷

مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکید کرد؛

حمایت از تیم‌های ورزشی با استفاده از ظرفیت‌های صنعتی استان‌ها

حمایت از تیم‌های ورزشی با استفاده از ظرفیت‌های صنعتی استان‌ها

سمنان- مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا با بیان اینکه حمایت از تیم‌های ورزشی با استفاده از ظرفیت‌های صنعتی اهمیت دارد، گفت: استان سمنان به لحاظ صنعتی بودن از این ظرفیت می‌بایست استفاده کند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رعدی ظهر شنبه در مراسم پایان دوره آموزش مربیگری سطح دو فوتسال آسیا که در سالن اجتماعات دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان برگزار شد، با اشاره به مشکلات تیم‌های ورزشی، بیان کرد: صنعت یکی از محرک‌های تیم‌های ورزشی است.

وی با بیان اینکه پتانسیل‌های عظیم استان سمنان در بخش صنعتی می‌تواند نقش تأثیرگذار صنعت، بر حمایت از تیم‌های ورزشی ایفا کند، ابراز کرد: حمایت از تیم‌های ورزشی با استفاده از ظرفیت‌های صنعتی اهمیت دارد و استان سمنان نیز از این قاعده مستثنی نیست لذا باید تلاش کرد تا پیوند بین ورزش و صنعت مستحکم‌تر شود.

مدرس ای اف سی ادامه داد: با توجه به استعدادهای فراوان در ورزش استان سمنان به ویژه تیم‌های فوتبال و فوتسال، می‌بایست شاهد حمایت جدّی از ورزش باشیم تا استعدادهای جوانان این استان شکوفا شود.

نقش مربیان در عملکرد تیم‌های ورزشی

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان نیز در این مراسم با بیان اینکه نقش مربی در ورزش یکی از عوامل مهم در موفقیت تیم‌های ورزشی محسوب می‌شود، گفت: یک مربی کارآمد با استفاده از دانش و تجربه خود می‌تواند موجب توسعه عملکرد ورزشکاران و در نهایت تیم خود شود لذا در استان سمنان می‌بایست به رشد کیفی مربیان نیز توجه ویژه شود.

رضا نقدی با اشاره به اینکه ورزش یکی از اصلی‌ترین مؤلفه‌های ایجاد شور و نشاط و شادابی در جامعه است که با نهادینه کردن آن در بین عموم مردم، می‌توان به سمت قله‌های موفقیت در تمام زمینه‌ها پیش رفت، تاکید داشت: اولین دوره کلاس مربیگری فوتسال سطح دو آسیا امروز در حالی به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان برگزار شد که نیاز است تا همه ارگان‌ها به اندازه خود سهمی در رشد کیفی کمی ورزش استان داشته باشند.

به گزارش مهر، اولین دوره کلاس مربیگری فوتسال سطح دو آسیا امروز در سمنان به کار خود خاتمه داد در این دوره ۱۹ مربی حضور داشتند.

کد خبر 5434013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha