۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۶:۴۳

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

توجه ویژه برای توسعه فعالیت های قرآنی در استان زنجان صورت بگیرد

توجه ویژه برای توسعه فعالیت های قرآنی در استان زنجان صورت بگیرد

زنجان-مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: باید بیش از پیش به قرآن و فعالان این حوزه توجه کرد تا استان به جایگاه های بالاتری در فعالیت های قرآنی برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سعید احمدی ظهر یکشنبه در آئین رونمایی ۲ اثر فاخر قرآنی و اپلیکیشن تحدیر و ترتیل قرآن کریم، با بیان اینکه باید بیش از پیش به قرآن و فعالان این حوزه توجه کرد تا استان به جایگاه‌های بالاتری در فعالیت‌های قرآنی برسد، گفت: این دو اثر فاخر قرآنی، اپلیکیشن تحدیر و ترتیل قرآن‌کریم و دوره کامل تحقیق قرآن دارای سبک و سیاق متفاوتی با آثار دیگر بوده و از نغمات قرآنی با یک خلاقیت فکری است.

وی با بیان اینکه در دو اثر فاخر ایرانی، نعمات مختلف ایرانی را در قرائت و تفسیر در آثار استفاده کردند، افزود: قاری قرآنی که تحقیق، ترتیل و تحلیل داشته باشد شاید در کشور نداشته باشیم و برای تهیه اپلیکیشن زحمات زیادی کشیده شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با تاکید بر اینکه باید بیش از پیش به قرآن و فعالان این حوزه توجه کرد تا استان به جایگاه‌های بالاتری در فعالیت‌های قرآنی برسد، ادامه داد: زنجان می‌تواند به جایگاه بالای قرآنی در بین استان‌ها برسد.

احمدی، با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های قرآنی استان، گفت: اقدامات خوبی در استان در حوزه فعالیت‌های قرآنی صورت گرفته ولی با این وجود نیازمند افزایش این اقدامات هستیم.

کد خبر 5435015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha