۹ اسفند ۱۴۰۰، ۸:۳۶

سرپرست جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌شرقی خبرداد؛

احداث پایگاه دائمی امداد و نجات در بزرگراه اهر- تبریز

 احداث پایگاه دائمی امداد و نجات در بزرگراه اهر- تبریز

اهر- سرپرست جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌شرقی از احداث پایگاه دائمی امداد و نجات در بزرگراه اهر- تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید منجم شامگاه یک شنبه در آئین کلنگ‌زنی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال‌احمر در بزرگراه اهر- تبریز افزود: پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال‌احمر (یادمان شهید حاج قاسم سلیمانی) در بزرگراه اهر-تبریز به همت خیرین خلیل حسین‌زاده با اهدای زمین ۱۰۵۰ مترمربعی و سرمایه‌گذاری یک میلیارد تومانی معدن انجرد برای احداث، کلنگ‌زنی شد.

منجم گفت: با توجه به اهمیت امدادرسانی در بزرگراه اهر- تبریز در مواقع بحرانی؛ احداث پایگاه دائمی امداد و نجات جاده‌ای در این محور ضروری بود که هزینه احداث این پایگاه را معدن انجرد بر عهده گرفت.

وی از آمادگی نجات‌گران و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌شرقی علی‌رغم تمامی مشکلات برای مقابله با بحران‌ها خبر داد و یادآور شد: داوطلبان جمعیت هلال‌احمر با کمترین دریافتی شبانه‌روز در خدمت مردم آذربایجان‌شرقی هستند.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌شرقی بابیان این‌که هلال‌احمر استان جزو جمعیت‌های فعال و پویا است، خاطرنشان کرد: با حمایت رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور، ان‌شاالله مشکلات داوطلبان جمعیت هلال‌احمر اهر اعم از قرارداد و دریافتی آن‌ها را مرتفع کنیم.

زمین پایگاه امداد و نجات توسط یک خیر اهدا شد

رئیس جمعیت هلال‌احمر اهر نیز در این مراسم گفت: زمین پایگاه امداد و نجات هلال‌احمر (زنجیربلاغ) به مساحت ۱۰۵۰ مترمربع در سال ۹۴ توسط خلیل حسین‌زاده به جمعیت هلال‌احمر جهت احداث پایگاه دائمی اهدا شد.

اصغر رسولی افزود: در سال ۹۵ پایگاه امداد و نجات زنجیربلاغ قرار بود از سوی عادل پیری خیر بزرگوار احداث شود، ولی متأسفانه بنا به دلایل نامعلومی از احداث ساختمان پایگاه امداد و نجات منصرف شدند.

وی گفت: پایگاه امداد و نجات زنجیربولاغ به‌صورت فصلی و کانکسی است که نجات‌گران سرمای زمستان و گرمای تابستان را برای خدمات‌رسانی به مردم و آسیب‌دیدگان متحمل می‌شدند.

وی گفت: پیمانکار پروژه پایگاه امداد و نجات هلال‌احمر زنجیربلاغ از سوی معدن انجرد انتخاب شده و بر اساس برآوردها احداث این پایگاه بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان خواهد بود که یک میلیارد تومان آن از سوی معدن انجرد و مابقی از سوی جمعیت هلال‌احمر تأمین می‌شود.

رسولی ادامه داد: طبق قرارداد انعقاد شده، پیمانکار بایستی ظرف ۶ ماه پایگاه امداد و نجات زنجیربلاغ را تکمیل و تحویل دهد.

کد خبر 5435357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha