۱۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۴۲

۳۰هزار نفر از مربیان قرآنی تحت پوشش بیمه صندوق روستاییان و عشایر

۳۰هزار نفر از مربیان قرآنی تحت پوشش بیمه صندوق روستاییان و عشایر

برقراری گفت: با بیمه کردن جامعه آماری ذیل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کشور توانستیم سی هزار نفر از مربیان قرآنی را تحت پوشش بیمه اجتماعی صندوق روستاییان و عشایر قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم رونمایی از تفاهم نامه اتحادیه تشکل‌ها و مؤسسات قرآن و عترت با صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان عشایر کشور امروز چهارشنبه ۱۱ اسفندماه، در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

در این مراسم محمد انجم شعاع مدیر عامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کشور و بیت الله برقراری مدیر عامل صندوق کشاورزان، روستاییان و عشایر حضور داشتند.

بیت الله برقراری مدیر عامل صندوق کشاورزان، روستاییان و عشایر در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دستاورد این تفاهم نامه برای جامعه قرآنی گفت: جامعه قرآنی تحت پوشش بیمه‌ای نبوده اند و به همین علت از آینده خود نگران بودند و اگر اتفاقی برایشان رخ دهد هیچ گونه مرجعی برای آنان وجود نداشت.

وی ادامه داد: با بیمه کردن این جامعه آماری ذیل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کشور توانستیم سی هزار نفر از مربیان قرآنی را تحت پوشش بیمه اجتماعی صندوق روستایان و عشایر قرار دهیم تا با واریز ۵ درصدی توسط خودشان و ده درصد توسط دولت در آینده بتوانند مستمری و بازنشستگی داشته باشند.

کد خبر 5436950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha