۱۲ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۴۵

بیانیه باشگاه ماشین‌سازی؛

بازیکنان و هواداران ماشین سازی تبریز صبور باشند

 بازیکنان و هواداران ماشین سازی تبریز صبور باشند

تبریز- باشگاه ماشین‌سازی اعلام کرد: به محض باز شدن حساب رسمی باشگاه پرداختی بازیکنان و تمامی هزینه‌های باشگاه توسط مالکیت، سرمایه‌گذاران و مدیر عامل جدید باشگاه انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به برخی جوسازی‌ها و حاشیه‌های ایجاد شده در دو سه روز گذشته باشگاه ماشین‌سازی بیانیه ذیل را صادر کرد:

به اطلاع هواداران با فرهنگ باشگاه ماشین‌سازی می‌رساند، خوشبختانه انتقال غیر قانونی امیر شهیم منتفی گشته و این بازیکن با تعصب و علاقمند باشگاه ماشین‌سازی با حضور در باشگاه موافقت خویش را بر ادامه حضور اعلام و مسئولان باشگاه قول دادند که در اولین فرصت مطالبات ایشان و سایر بازیکنان را به محض باز شدن حساب باشگاه پرداخت نمایند.

لازم به ذکر است پس از حدود بیش از ۳ ماه بلاتکلیفی و سلب مسؤولیت از مالک باشگاه‌، با درایت استانداری محترم، همکاری و همراهی مسؤولان ورزشی درجلسه ۴ اسفندماه مسؤولیت اداره باشگاه به مالک و مدیریت جدید محول و پس از آن بلافاصله در هتل شهریار بازیکنان اردوی خویش را برگزار و پس از بازی نیز پاداش خویش را دریافت نمودند.لازم به ذکر است از همان لحظه محول شدن مالکیت و مدیریت جدید به باشگاه، ارتباط فوری با مدیر برنامه بازیکن خارجی برقرار و منابع مالی لازم تأمین و در حال تنظیم اسناد مربوطه جهت واریز مبلغ به بازیکن خارجی برای باز کردن پنجره باشگاه می‌باشیم‌.

و با توجه به زمانبر بودن نشستن پول در حساب بازیکن انشاالله مسؤولان استانی و مدیران فدراسیون همکاری لازم را در این خصوص داشته باشند تا قبل از پایان زمان نقل و انتقالات این امر محقق شود.(اقدامات لازم برای جذب بازیکنان هم انجام شده است)

همچنین با معرفی مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و سهامداران جدید و همکاری مدیران قبلی در حال ثبت شرکتی و باز شدن حساب باشگاه می‌باشیم و با توجه به قوانین بانکی و لزوم شفافیت در مبادلات پولی، جهت رفع شبهات در بحث پولشویی برای مالک، سرمایه گذار و مدیران باشگاه از مدیران استانی بویژه استاندار خواهشمندیم دستور فوری برای تسریع در ثبت شرکت‌ها، انتقال مالکیت و باز شدن حساب باشگاه صادر فرمایند.

باشگاه اعلام می‌دارد توسط سرمایه‌گذاران‌، حامیان مالی و مدیرعامل محترم پول و منابع ریالی جهت پرداختی به بازیکنان آماده می‌باشد. که انشاالله بلافاصله پس از باز شدن حساب باشگاه بصورت قانونی اقدامات لازم انجام خواهد شد.

بدینوسیله از بازیکنان و کادر فنی و هواداران عزیز تقاضا می‌کنیم با صبوری و اندکی دادن زمان به مدیران جدید همکاری لازم را مبذول داشته تا انشاالله بتوانیم مشکلات باشگاه را حل و فصل کنیم.

کد خبر 5437565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha