۱۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۱۴

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود:

۵۰ بیمار کرونایی در شاهرود بستری هستند

۵۰ بیمار کرونایی در شاهرود بستری هستند

شاهرود- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه ۵۰ بیمار کرونایی در شاهرود بستری هستند، گفت: انتظار می‌رود که مردم نسبت به واکسیناسیون به خصوص دز سوم اهتمام بیشتری داشته باشند.

حسین شیبانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه تا ابتدای روز شنبه ۵۰ بیمار کرونایی در شهرهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در بیمارستان بستری هستند، ابراز کرد: ۱۹ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده و حال وخیمی دارند.

وی با بیان اینکه میزان شیوع ویروس کرونا اندکی کاهش پیدا کرده است، افزود: طبق آخرین اعلام ستاد مقابله با کرونا شاهرود در وضعیت نارنجی و میامی در وضعیت زرد قرار دارند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه واکسیناسیون در برهه کنونی از هر چیزی مهم‌تر است، ابراز داشت: تزریق واکسن نوبت سوم جمعیت هدف تحت پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی شاهرود از تأکیدات مهم شبکه بهداشت و درمان است.

شیبانی با بیان اینکه واکسیناسیون نوبت اول و دوم دانش آموزان نیز دارای اهمیت است و از خانواده‌ها می‌خواهیم که نسبت به این موضوع اهتمام ویژه‌ای داشته باشند، افزود: ۵۳ درصد از جامعه هدف دانشگاه علوم پزشکی شاهرود واکسن دز سوم خود را دریافت کرده‌اند.

کد خبر 5439202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha