۱۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۷:۰۰

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

محور برنامه‌های مذهبی و فرهنگی در استان مرکزی جهاد تبیین است

محور برنامه‌های مذهبی و فرهنگی در استان مرکزی جهاد تبیین است

اراک- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: جهاد تبیین محور برنامه‌های مذهبی و فرهنگی این استان به خصوص در اعیاد شعبانیه و گرامیداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام هادی خلیلی ظهر شنبه در نشست هماهنگی بزرگداشت ۱۲ فروردین و نیمه شعبان اظهار کرد: ۱۲ فروردین سالروز استقرار نظام جمهوری اسلامی و از بزرگ‌ترین اعیاد مذهبی است.

وی تاکید کرد: با توجه به وظیفه الهی که رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه ویژه به موضوع جهاد تبیین برعهده ما گذاشته است، می‌طلبد این روز به خوبی برای مردم و جوانان تبیین شود تا همواره در اذهان ملت پایدار باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خصوص بزرگداشت روز نیمه شعبان نیز گفت: رویکرد برگزاری اعیاد مذهبی مردم محور است که نیاز است در این راستا اطلاع رسانی و فضاسازی مناسب از سوی دستگاه‌های متولی صورت گیرد.

خلیلی بیان داشت: تزئینات و فضاسازی شهری، نصب بنر و پرچم از جمله برنامه‌هایی است که باید به صورت استانی و یکپارچه برگزار شود و همچنین درج فرمایشات رهبری مرتبط با موضوع ۱۲ فروردین سربرگ نامه‌های اداری دستگاه‌های اجرایی باشد.

وی راه‌اندازی پویش‌های مختلف در برنامه‌های انقلاب اسلامی، انجام تبلیغات گسترده برای تشویق مردم با هدف حضور در برنامه‌ها، اجرای گروه سرود در مساجد، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه، برگزاری میز خدمت، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و برگزاری جشن ۱۲ فروردین در پیاده راه امیر کبیر را از مهمترین برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در نیمه شعبان سالروز میلاد امام زمان (عج) و ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: برگزاری آئین پیاده‌روی خانوادگی ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی در مرکز استان برنامه ریزی شده که در صورت بهبود وضعیت بیماری کووید ۱۹ در سراسر استان برگزار می‌شود.

کد خبر 5439456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha