۲۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۶:۰۰

به‌منظور طراوت بخشی به محیط شهری؛

المان‌های نوروزی در میادین و معابر منطقه ۲ جانمایی شد

المان‌های نوروزی در میادین و معابر منطقه ۲ جانمایی شد

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲ گفت: به‌منظور طراوت بخشی به محیط شهری، المان های نوروزی با موضوعات هنری و بهار و نو شدن طبیعت در حال نصب است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا جعفری از جانمایی المان‌های نوروزی در میادین و معابر منطقه ۲ خبر داد و گفت: با توجه به رویکردهای مدیریت شهری در تلطیف و ایجاد نشاط در فضاهای شهری المان‌های نوروزی و نورپردازی معابر در دستور کار قرار گرفت.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲ با اشاره به نصب ۲۰ المان حجمی در میادین و معابر گفت: این طرح تلاشی برای وارد کردن هنر در زندگی روزمره شهروندان و تزریق لطافت و شادابی در معابر شهری است.

وی ادامه داد: در حال حاضر المان‌های طنین نوروز در چهارراه سرو، کوچ فلامینگو در میدان سماء و همچنین المان‌ها نوشتاری از شعرهای بهارانه در بزرگراه شیخ فضل الله نوری در ورودی منطقه ۲ نصب شده است و جانمایی المان‌هایی همچون حاجی فیروز در میدان بهرود، المان بابا نوروز در میدان تیموری، هفت سین تخم مرغی در میادین توحید و فرحزاد و.... در دستور کار قرار دارد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ با اشاره به اقدامات اجرایی در زیباسازی میادین اصلی منطقه ۲ گفت: نصب ریسه‌های نوری مدور و المان نوری در معابر و میادین این منطقه، اجرای دیوار نگاری در بزرگراه هاشمی رفسنجانی، اهتزاز پرچم‌های رنگی، با هدف آراستگی و زیباسازی شهری از دیگر اقدامات اجرایی در طرح استقبال از بهار است.

وی عنوان کرد: بوستان نهج البلاغه به عنوان یکی از بوستان‌های فرامنطقه‌ای است که روزانه میزبان تعداد زیادی از شهروندان است و به منظور ایجاد فضایی زیبا برای پذیرایی از گردشگران نوروزی، علاوه کاشت گل‌های بهاری، موزه نقش و نور به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع در این بوستان اجرا می‌شود.

کد خبر 5445140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha