۲۲ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۰۹

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری:

برخی افراد بیش از ۱۰ سال در منازل سازمانی سکونت دارند

برخی افراد بیش از ۱۰ سال در منازل سازمانی سکونت دارند

شهرکرد- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال وبختیاری با بیان اینکه برخی افراد بیش از ۱۰ سال در منازل سازمانی سکونت دارند، گفت: برخی منازل سازمانی نیز طی مدت اخیر تخلیه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابوالفضل احمدی صبح یکشنبه در جلسه امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این فریضه بیشتر به سمت حجاب و عفاف رفته است، عنوان کرد: رهبر انقلاب در این خصوص می‌فرمایند: «گناهکار هم فقط بد حجاب نیست، که بعضی فقط به مسئله بد حجابی چسبیده اند. این یکی از گناهان است. و از خیلی گناهان کوچک‌تر است. خلاف‌های فراوانی از طرف آدم‌های لا ابالی در جامعه وجود دارد. خلاف‌های سیاسی، خلاف‌های اقتصادی، خلاف در کسب و کار، خلاف در کار اداری، خلاف‌های فرهنگی، اینها همه خلاف است. کسی غیبت می‌کند، کسی دروغ می‌گوید، کسی توطئه می‌کند، کسی مسخره می‌کند، کسی کم کاری می‌کند، کسی ناراضی تراشی می‌کند، کسی مال مردم را می دزدد، کسی آبروی مردم را بر باد می‌دهد، اینها همه منکر است. در مقابل این منکرها، عامل باز دارنده نهی است. نهی از منکر بگویید آقا نکن، این تکرار «نکن» برای طرف مقابل شکننده است.»

وی با اشاره به صدور کارت ضابطان امر به معروف و نهی از منکر، تصریح کرد: این مهم با تائید قوه قضائیه انجام خواهد گرفت.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت افزایش آموزش در خصوص این فریضه الهی، ادامه داد: در بحث مسئله آموزشی مشکلاتی وجود دارد که باید حل گردد.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه برخی بیش از ۱۰ سال در منازل سازمانی سکونت دارند، گفت: برخی فعالیت‌ها در خصوص بازگشت منازل سازمانی انجام گرفته و تعدادی از منازل تخلیه شده است.

علت آسیب‌های اجتماعی در جامعه بررسی شود

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری در ادامه این جلسه با اشاره به ضرورت مسئله‌یابی در خصوص معروف‌ها و منکرات جامعه، اظهار کرد: مجوزهای اصناف توسط صنف داده می‌شود.

سردار منوچهر امان اللهی ادامه داد: روزانه نظارت بر بازار و اصناف به صورت مستمر صورت می‌پذیرد و تذکرها و برخوردهای لازم با متخلفان انجام می‌شود.

وی به چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و گفت: فضا مجازی فرصتی بزرگ در راستای فرهنگ سازی است به همین منظور آموزش‌ها و هشدار خطرات چهارشنبه آخر سال با استفاده از این فضا منتشر شده است.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برنامه فرهنگی مختلف در خصوص حجاب و عفاف در طول سال برگزار شده است، تصریح کرد: علت‌های آسیب‌های اجتماعی باید در جامعه بررسی و برنامه‌ریزی لازم در این خصوص انجام شود.

کد خبر 5445603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha