۲۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۶:۳۳

به ریاست مخبر؛

جلسه بررسی اجرای طرح های اولویت‌دار استان خراسان رضوی برگزار شد

جلسه بررسی اجرای طرح های اولویت‌دار استان خراسان رضوی برگزار شد

جلسه هماهنگی و بررسی اجرای طرح های اولویت‌دار استان خراسان رضوی به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه هماهنگی و بررسی اجرای طرح های اولویت‌دار استان خراسان رضوی بعدازظهر امروز (سه شنبه) به ریاست «محمد مخبر» معاون اول رئیس‌جمهور در نهاد ریاست جمهوری برگزار و بر اتمام و تکمیل طرح های نیمه تمام در استان تاکید شد.

در این جلسه که معاون اجرایی رئیس‌جمهور، وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری، نیرو و فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، معاون علمی و فن آوری ریاست جمهوری، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، استاندار خراسان رضوی و مسئولین دستگاه های مربوطه حضور داشتند، توافقات دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل برای اجرای طرح‌های اولویت‌دار استان خراسان رضوی در حوزه های مختلف بحث، بررسی و تصویب شد.

همچنین در این جلسه درخصوص تخصیص اعتبارات لازم برای طرح های مرتبط با حوزه دانشگاهی، گردشگری، نیرو، ورزش و جوانان، خانواده و زنان، صنعتی، کشاورزی، آموزشی، بهداشتی، عمرانی، خانواده های شهدا و جانبازان، زیرساختی و پارک های علم و فن آوری استان خراسان رضوی به منظور اشتغالزایی و توسعه و آبادانی این استان تصمیم گیری شد.

کد خبر 5447887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
      0 0
      دار وندار مشهد از برکت وجود امام رضاست ولی کاش حرم واطرافش به صورت شهرکی زیارتی از مشهد مجزا میشد وورودی خاص خودش را داشت تا مسافر همهی سال با زندگی مردم قاطی نباشد برای حفظ بهداشت امنیت کاهش سرقت وقاچاق دزدی بچه و.....لازم است قسمت زیارتی شهر مجزا باشد ورودی ومچوز داشته باشد