۲۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۵:۰۷

معاون استاندار بوشهر:

استان بوشهر در حوزه امنیتی و انتظامی رتبه عالی کشور را کسب کرد

استان بوشهر در حوزه امنیتی و انتظامی رتبه عالی کشور را کسب کرد

بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر در حوزه امنیتی و انتظامی رتبه عالی کشور را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی ایرانی ظهر چهارشنبه ر جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس ارزیابی وزارت کشور و دبیرخانه شورای امنیت کشور استان بوشهر در حوزه امنیتی و انتظامی رتبه عالی را در بین استان‌های کشور کسب کرده است.

وی با برشمردن ظرفیت‌های استان بوشهر از جمله پارس جنوبی در عسلویه پایانه صادرات نفت خارگ و نیروگاه هسته‌ای بوشهر اضافه کرد: این ظرفیت‌ها استان را تبدیل به پایتخت انرژی کشور کرده است و در شرایط خاص امنیتی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: در مقابل این فرصت مهم اقتصادی، تهدید دشمنان در خلیج فارس با استقرار ناوگان آمریکا و غرب و ایجاد پایگاه‌های نظامی آمریکا و اسرائیل در منطقه را شاهد هستیم.

وی تاکید کرد: با رهبری‌های مجاهدانه و مدبرانه امام خامنه ای به عنوان فرمانده معظم کل قوا در نهایت هوشیاری تمامی نیروهای نظامی من جمله سپاه و ارتش و پدافند هوایی و نیروی دریایی سپاه و آمادگی نیروهای امنیتی و به برکت خون شهدا این خطه از میهن اسلامی از امنیت پایدار برخوردار است.

ایرانی تصریح کرد: با تدابیر استاندار پرتلاش و با تجربه جناب دکتر محمدی زاده به‌عنوان رئیس شورای تأمین در سایه وحدت و همدلی مرزهای استان در کمال امنیت قرار داشته به حدی که طی ماه‌های اخیر شاهد موجی از سرمایه گذاران خارجی بویژه کشورهای جنوبی خلیج فارس بوده‌ایم.

وی مؤلفه امنیت در استان را مردم محور و پایدار عنوان کرد و از مردم استان بوشهر و دلاوران سپاه و ارتش و نیروهای امنیتی و انتظامی قدر دانی کرد.

کد خبر 5448728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha