۲۶ اسفند ۱۴۰۰، ۹:۰۰

در آستانه عید نیمه شعبان صورت گرفت؛

آزادی ۲۰ زندانی بدهکار مالی از زندان‌های البرز

آزادی ۲۰ زندانی بدهکار مالی از زندان‌های البرز

البرز - مدیر کل زندان‌های البرز گفت: به مناسبت نیمه شعبان و ولادت با سعادت منجی عالم بشریت، ۲۰ زندانی بدهکار مالی با همت ستاد دیه استان از زندان آزاد شدند.

علی چهارمحالی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به مناسبت نیمه شعبان و ولادت با سعادت منجی عالم بشریت، ۲۰ زندانی بدهکار مالی با همت ستاد دیه استان از زندان آزاد شدند.

وی بیان کرد: مبلغ کل بدهی این زندانیان ۵ میلیارد ۷۵۰ میلیون ریال بوده که با کمک منایع ستاد دیه، گذشت شکات، آورده زندانی و اعسار از زندان آزاد شدند تا در آستانه سال نو و پیش از عید نیمه شعبان به کانون گرم خانواده خود بازگردند.

مدیر کل زندان‌های استان البرز با اشاره به عملکرد ستاد دیه در سال جاری تصریح کرد: ۵۴۰ زندانی شامل ۵۱۵ زندانی مرد و ۲۵ زندانی زن با مبلغ بدهی ۱۵۷ میلیارد و ۷۷۲ میلیون ریال از زندان آزاد شدند.

وی جرایم این زندانیان را دیه تصادف، دیه کارگاهی، بدهی مالی، مهریه و نفقه بر شمرد و افزود: در خصوص کمک به زندانیان و خانواده‌های آنان تنها مؤسسات وابسته به ادارات کل زندان‌ها از قبیل ستاد دیه، مرکز نیکوکاری شهدای زندان‌ها و انجمن‌های حمایت از زندانیان مجوز فعالیت دارند و خیرین محترم با مراجعه حضوری یا تماس تلفنی می‌توانند نوع و مقدار کمک خود را مشخص کنند و به حساب این مؤسسات و انجمن‌ها واریز نمایند و خدمات انجام شده را نیز رصد کنند.

کد خبر 5449096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha