۲۹ اسفند ۱۴۰۰، ۹:۳۵

مدیرکل تعاون روستایی استان سمنان خبر داد؛

توزیع ۵۰۰ تن پرتقال در استان سمنان/ عرضه با قیمت ۱۰ هزار تومانی

توزیع ۵۰۰ تن پرتقال در استان سمنان/ عرضه با قیمت ۱۰ هزار تومانی

سمنان- مدیرکل تعاون روستایی استان سمنان ازتوزیع ۵۰۰ تن پرتقال ویژه نیاز شب عید مردم استان خبر داد و گفت: غرفه‌های توزیع میوه دولتی موظف هستند که این محصول را کیلویی ۱۰ هزار تومان عرضه کنند.

احسان عباس پور در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره آخرین وضعیت میوه تنظیم بازار ویژه شب عید مردم، تاکید کرد: در قالب طرح میوه عیدانه تعاون روستایی برای تأمین نیاز مردم استان سمنان در ایام نوروز و بر حسب تجربیات سال‌های قبل اقدام به خرید و تأمین ۵۰۰ تن پرتقال کرده است.

وی با بیان اینکه ذخیره سازی ۵۰۰ تن پرتقال و ۲۶۵ تن سیب زرد و قرمز هم اکنون در سراسر استان سمنان صورت گرفته و کمبودی از لحاظ توزیع میوه بین مردم نداریم، ابراز کرد: امسال با توجه به مصوبه ستاد تنظیم بازار به جز در مرکز شهرستان‌ها، در بخش‌ها و دهستان‌ها بزرگ هم توزیع میوه دولتی صورت می‌گیرد تا تنها میوه تنظیم بازار بین همه مردم استان توزیع شود.

آغاز توزیع با راه اندازی غرفه‌ها

مدیرکل تعاون روستایی استان سمنان با بیان اینکه مجموعاً با جانمایی که از سوی ستادهای تنظیم بازار شهرستان‌های استان صورت گرفته ۱۴۲ غرفه برای توزیع میوه بین مردم انتخاب شده است، ابراز کرد: میوه مورد نیاز مردم خوشبختانه تزریق و از لحاظ کیفیت و کمیت مشکلی نخواهیم داشت.

عباس پور با بیان اینکه تمام غرفه دارانی که رسالت توزیع میوه دولتی را در استان سمنان بر عهده دارند باید هر کیلوگرم پرتقال را با قیمت ۱۰ هزار تومان، عرضه کنند، ابراز کرد: این قیمت در تمام استان یکسان خواهد بود.

وی با بیان اینکه قیمت مصوب برای عرضه سیب زرد ۱۳ هزار تومان و سیب قرمز ۱۱ تومان تعیین شده است، ابراز کرد: خوشبختانه گزارش‌های رسیده نشان می‌دهد که در همین دو روز گذشته غرفه‌های توزیع میوه در سراسر استان راه اندازی شده و کم کم مردم برای تهیه مایحتاج میوه شب خودشان مراجعه می‌کنند همچنین به غرفه داران رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و مسائل بهداشتی گوشزد شده است.

کد خبر 5450727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha