۲ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۳۶

جشنواره عطر ظهور در ۱۱ رشته در کاشان برگزار می‌شود

 جشنواره عطر ظهور در ۱۱ رشته در کاشان برگزار می‌شود

کاشان - مشاور فرهنگی شهردار کاشان از برگزاری جشنواره عطر ظهور در ۱۱ رشته در کاشان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد شیخ استرکی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به فرارسیدن ماه شعبان و لزوم درک هر چه بهتر این ماه اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان و سال جدید جشنواره عطر ظهور در ۱۱ رشته در کاشان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره با رویکرد آشنایی هرچه بهتر و بیشتر کارکنان شهرداری کاشان و خانواده‌های آنان با مباحث مهدوی و روایات و احادیث مهدویت وتقویت باورهای مهدوی برگزار می‌شود، ابراز داشت: از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره تقویت روحیه کار مشترک معنوی و مهدوی در بین خانواده‌های کارکنان است.

مشاور فرهنگی شهردار کاشان خاطرنشان کرد: شروع جشنواره همزمان با میلاد حضرت بقیه الله (عج) و مبنای این جشنواره ۴۰ حدیث از احادیث نورانی معصومین درباب زیبایی‌های ایام ظهور امام زمان (عج) در قالب زیبایی‌های اقتصادی، فرهنگی سیاسی و اجتماعی و غیره است.

وی گفت: کارکنان شهرداری کاشان و خانواده‌های آنها در این ۱۱ رشته از جمله نقاشی، طراحی، خطاطی، عکاسی، حفظ چهل حدیث، تئاتر خانوادگی، نمایش عروسکی، سرود و همخوانی پدر و فرزندان، مداحی و دکلمه خوانی پرسنل محترم و یا فرزندانشان در دو مقطع زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال با هم به رقابت می‌پردازند.

شیخ استرکی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار دیجیتال و یا فیزیکی تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ است، افزود: پس از پایان مهلت، آثار دریافتی توسط هیئت داوران که همگی از متخصصین هر رشته در شهرستان کاشان هستند بررسی شده و به نفرات برتر در هر دو مقطع سنی در مراسم اختتامیه که بعد از ماه رمضان برگزار خواهد شد هدایای ارزشمندی تعلق خواهد گرفت.

کد خبر 5451896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حسین افشاری IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
      0 0
      اللهم صلی علی محمدوآل محمدالائمه والمهدیین وسلم تسلیماکثیرا