۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۳۷

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان:

هلال احمر استان سمنان به ۴۵ حادثه امداد رسانی کرد

هلال احمر استان سمنان به ۴۵ حادثه امداد رسانی کرد

سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: امداد گران جمعیت هلال احمر در دوران تعطیلات نوروزی به ۴۵ حادثه شامل تصادفات، گرفتار شدن خودروها در برف و ... امداد رسانی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، مظفر محمدخانی صبح پنجشنبه در حاشیه نخستین نشست شورای اداری استان سمنان در سال جاری و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از ابتدای تعطیلات نوروزی یعنی ۲۵ اسفند ماه سال قبل تا دوم فروردین ماه ۴۵ حادثه به هلال احمر ارجاع داده شد و امدادگران این جمعیت به عملیات اعزام شدند، تاکید کرد: امداد گران به ۱۸۰ آسیب دیده امداد رسانی کردند.

وی با بیان اینکه امدادگران هلال احمر استان سمنان در طول ایام تعطیلات نوروزی به ۳۱ نفر خدمات امدادی ارائه کردند، ابراز کرد: در این بازه زمانی ۱۵ نفر نیز به وسیله هلال احمر به مراکز درمانی استان منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه ۱۶ نفر توسط عوامل امدادی هلال احمر در طول تعطیلات نوروزی تا دوم فروردین ماه، خدمات درمانی سرپایی دریافت کردند، بیان کرد: امدادگران هلال احمر به ۲۳ مورد حادثه جاده‌ای شامل تصادف و واژگونی در طول بازه زمانی یاد شده، اعزام شدند.

محمدخانی با بیان اینکه هلال احمر ۳۰ دستگاه آمبولانس را در طرح نوروزی در سراسر استان سمنان به کار بسته است تا بتواند بهترین خدمات را در کوتاه‌ترین زمان به حوادث ارائه کند، گفت: ۱۵۲ امدادگر هلال احمر در عملیات امداد و نجات نوروزی شرکت خواهند داشت.

کد خبر 5452814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha