۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۳۱

امام جمعه میامی:

نیازی به شرق و غرب نداریم/ «تورم» گلوی مردم را می‌فشارد

نیازی به شرق و غرب نداریم/ «تورم» گلوی مردم را می‌فشارد

میامی- امام جمعه میامی با بیان اینکه برای برون رفت از مشکلات اقتصادی باید به داشته‌های خودمان توجه کنیم، گفت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، نیازی به شرق و غرب نداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام قربانعلی صفایی پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میامی به میزبانی مسجد جامع این شهر با بیان اینکه مخاطب رهبر معظم انقلاب اسلامی در نامگذاری سال جاری مسئولان هستند، تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی مخاطب اصلی و اول صحبت‌های معظم‌له در تعیین شعار سال محسوب می‌شوند اما متأسفانه همیشه مسئولان به توصیه‌ها عمل نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه تورم و گرانی گلوی مردم را فشار می‌دهد، ابراز کرد: دشمنان مدام برای ما خط و نشان می‌کشند ما به مسئولان می‌گوئیم که برجام را رها کنید بنا به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی ما نیازی به شرق و غرب نداریم باید به داشته‌های خودمان تاکید کنیم تا شرایط بهبود پیدا کند لذا امیدواریم همه دستگاه‌ها همسو باشند ما اعتقاد داریم که نباید کسی چوب لای چرخ دولت بگذارد اما مسئولان هم باید به فکر معیشت و گرانی باشند همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند رونق تولید علیه گرانی و تورم است و لذا مسئولان باید از شعار دادن بکاهند و در عمل اقدام کنند.

مخاطبان شعار سال

امام جمعه میامی با بیان اینکه مخاطب دوم شعار سال نخبگان و جوانان و شرکت‌های دانش بنیان و اقشار مختلف مردم هستند که باید رسالت خودشان را در قالب تولید کشورمان ایفا کنند، ابراز کرد: مردم خوشبختانه کم نگذاشته‌اند و در طول تاریخ انقلاب اسلامی همه جا پای کار بودند لذا این بار هم حضور خوبی را از مردم شاهد خواهیم بود.

صفایی پور در ادامه گفت: سال نو مقارن با ایام میلاد ولی عصر (عج) است و لذا امیدواریم که در این ایام با برکت از خیر و برکت در مسیر سنت دینی دستگیری از ضعف‌ها و نیازمندان، دید و بازدید و رفتن به بالین بیماران در گوشه و کنار شهر و همچنین حضور در گلزار شهدا و دیدار با پدران و مادران شهدا بی بهره نباشیم.

وی همچنین به ضرورت دید و بازدید از بزرگان و والدین و همچنین احترام به بزرگان اشاره کرد و بیان داشت: احترام فرزندان به پدران و مادران که خداوند این مسئله را زیر نظر دارد، یکی از مراحل آزمون الهی است هیچ عملی بهتر از به دست آوردن دل پدر و مادر نیست زیرا ما هرچه داریم از دعای خیر پدران و مادران است.

امام جمعه میامی در دیگر بخش سخنان خود به مسائل درون شهری نیز اشاره کرد و با بیان اینکه مسئولان می‌بایست بر قیمت اقلام اساسی نظارت داشته باشند، بیان داشت: خوشبختانه همکاری خوبی بین مسئولان شهرستان میامی برای میزبان مسافران نوروزی و زائران رضوی وجود دارد که باید از آنها تقدیر کرد.

کد خبر 5453384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha