۶ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۵۹

سرپرست محیط‌زیست لرستان مطرح کرد؛

نقش تأثیرگذار جوامع محلی و سمن‌ها در حفظ محیط‌زیست لرستان

نقش تأثیرگذار جوامع محلی و سمن‌ها در حفظ محیط‌زیست لرستان

خرم‌آباد- سرپرست اداره کل حفاظت محیط‌زیست لرستان بر نقش تأثیرگذار جوامع محلی و سمن‌ها در حفظ محیط‌زیست لرستان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، با حضور علی سالاروند سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان، محیط بانان و تشکل‌های مردم نهاد امروز شنبه منطقه گردشگری «طیان دورود» از وجود زباله پاکسازی شد.

تشکل‌های مردم نهاد شهرستان‌های دورود و ازنا با همراهی و همکاری محیط بانان به منظور ترویج فرهنگ زیست محیطی این منطقه گردشگری واقع در منطقه حفاظت شده اشترانکوه را پاکسازی کردند.

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان در این برنامه پاکسازی، با اشاره به نقش مهم و تأثیر گذار جوامع محلی و سمن‌های زیست محیطی بر استفاده از این ظرفیت عظیم در راستای حفظ محیط زیست تأکید کرد.

علی سالاروند حضور مستمر پرسنل حفاظت محیط زیست در بین مردم و جوامع محلی را مصداق فرهنگ سازی محیط زیستی دانست و بر احصای مشکلات و رفع تعارضات با جوامع محلی به خصوص در حاشیه مناطق تحت مدیریت تأکید کرد.

وی گفت: حفاظت از محیط زیست امری همگانی است و باید برای تحقق اصل پنجاهم قانون اساسی از ظرفیت‌های مردمی به خصوص در دولت عدالت محور و مردمی آیت الله رئیسی بیشترین استفاده و بهره را ببریم.

کد خبر 5453871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha