۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۰:۰۷

معاون اجتماعی پلیس استان همدان اعلام کرد؛

همدان از استان های پرتردد در کشور طی نوروز ۱۴۰۱

همدان از استان های پرتردد در کشور طی نوروز ۱۴۰۱

همدان- معاون اجتماعی پلیس استان همدان گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون جاده های استان همدان شاهد افزایش بیش از ۳۱ درصدی تردد و جزو استانهای پرتردد کشور بوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین بشری با بیان این موضوع عنوان کرد: استان همدان تاکنون شاهد تردد بیش از ۷ میلیون وسیله نقلیه بوده که نسبت به سال قبل بیش از ۳۱ درصد افزایش را در این زمینه شاهدیم.

وی در ادامه افزود: امسال با توجه به حجم بالای سفرها در جاده‌های استان شاهد تصادفات جرحی بیشتری نسبت به سال قبل هستیم و امیدواریم که با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی این موضوع هم روند کاهشی داشته باشد.

معاون اجتماعی پلیس استان همدان با اشاره به اینکه بیشترین عامل حوادث جاده‌ای عدم توجه به جلو به علت خستگی و خواب آلودگی بوده است، به رانندگان توصیه کرد تا حتماً بعد از هر دو ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت کنند.

بشری با اشاره به اینکه در این مدت بیش از ۱۴ هزار خودرو به علت سرعت غیرمجاز جریمه شده اند، افزود: سرعت زیاد، سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ از عوامل دیگر بروز تصادفات بوده که لازم است رانندگان گرامی دقت و توجه لازم را داشته و از هرگونه عجله و شتاب در رانندگی به شدت پرهیز کنند.

کد خبر 5454227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha