۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۱۷

به همت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) انجام می‌شود؛

اجرای طرح پرسمان خانواده و ارائه مشاوره به زائران حضرت معصومه(س)

اجرای طرح پرسمان خانواده و ارائه مشاوره به زائران حضرت معصومه(س)

اداره امور خانواده حرم مطهر حضرت معصومه(س) در قالب دو ویژه برنامه «پرسمان خانواده» و «مشاوره خانواده» به زائران حرم مطهر در ایام نوروز خدمات مشاوره را به صورت رایگان ارائه می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، واحد مشاوره اداره امور خانواده حرم مطهر بانوی کرامت در ایام نوروز ۱۴۰۱ با بهره‌مندی از ظرفیت مشاوران طلبه در حوزه‌های ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی، جهاد تبیین و جمعیت و فرزندآوری اقدام به برپایی کرسی پرسمان خانواده کرده است.

این برنامه هر روز در قالب کرسی پرسش و پاسخ با حضور کارشناسان خانواده از ساعت ۱۴ تا ۱۵ در صحن امام رضا علیه السلام حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود.

همچنین واحد مشاوره حرم مطهر بانوی کرامت در حوزه‌های خانواده، ازدواج، تربیت فرزند، تحصیل، اخلاق و اختلالات تربیتی نیز صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۴ ویژه خواهران و عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۲ ویژه برادران و خانواده‌ها به مراجعه کنندگان واحد مشاوره واقع در صحن جواد الائمه علیه السلام مشاوره رایگان ارائه می‌کند.

عموم زائران و مجاوران حرم مطهر می‌توانند تا ۱۳ فروردین ماه از مشاوره‌های عمومی در حوزه خانواده به صورت فردی و خانوادگی بهره‌مند شوند و مشکلات زندگی خود را با کارشناسان مجرب و امین حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها مطرح کنند.

کد خبر 5454345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha