۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۵۲

نماینده دامغان در مجلس:

جذب گردشگر در دامغان ۳ برابر شد

جذب گردشگر در دامغان ۳ برابر شد

دامغان- نماینده دامغان در مجلس گفت: بعد از دو سال کرونا، امسال شاهد هستیم که در شهرستان میزان جذب گردشگر نسبت به سال قبل ۳۰۰ درصد معادل سه برابر افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر علیزاده برمی ظهر یکشنبه در نشست شورای اداری دامغان به میزبانی دانشگاه این شهرستان با بیان اینکه بعد از دو سال کرونایی و محدودیت‌ها پیش بینی می‌شد که امسال سفرهای نوروزی و گردشگران بیشتر شود، تاکید کرد: خوشبختانه مسافران و زائران رضوی استقبال خوبی از داشته‌های شهرستان دامغان داشتند.

وی با بیان اینکه یک سوم گردشگران استان سمنان در ایام نوروز از اماکن گردشگری دامغان بازدید کردند، ابراز کرد: بعد از دو سال کرونا امسال شاهد هستیم که در شهرستان میزان جذب گردشگر نسبت به سال قبل ۳۰۰ درصد معادل سه برابر افزایش یافته است.

تصویب اعتبارات برای مقابله با تنش آبی

عضو خانه ملت در ادامه با اشاره به مهمترین اقدامات صورت گرفته در مجلس طی سال قبل، تاکید کرد: تصویب اعتبارات برای ۲۰ هزار نقطه شهری و روستایی کشور که با تنش آبی روبرو بودند از جمله مهمترین اقداماتی است که در مجلس شورای اسلامی طی سال قبل انجام شد تا بتوانیم شاهد کاهش ضررهای ناشی از کم آبی باشیم.

علیزاده برمی با بیان اینکه اختلاف حداقل و حداکثر پرداختی حقوق که سابقاً به ۲۱ برابر هم می‌رسید، در سال گذشته با تلاش مجلس به هفت برابر کاهش یافت، افزود: تصویب بودجه برای رفع محدودیت‌های معیشتی و مشکلات اقتصادی مردم از دیگر اقداماتی بود که در مجلس طی سال ۱۴۰۰ صورت گرفت و در سال جاری نیز ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه با اقدام‌های دولت و مجلس شورای اسلامی و بهبود ارتباطات خارجه، زمینه فروش بیش از دو میلیون بشکه نفت در روز توسط ایران اسلامی فراهم شده است، تاکید کرد: می‌توانیم با این افزایش فروش، به اعتبارات بهتری نیز دست یابیم که با گران شدن قیمت نفت، این یک فرصت خوب محسوب می‌شود.

کد خبر 5454458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha