۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۴۰

رئیس پلیس فتای اردبیل:

عامل قمار اینترنتی در اردبیل شناسایی شد

عامل قمار اینترنتی در اردبیل شناسایی شد

اردبیل-رئیس پلیس فتا استان اردبیل از شناسایی فردی که با ایجاد سایت در بستر فضای مجازی اقدام به فعالیت در زمینه قمار آنلاین می‌کرد، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی قهرمان طالع اظهار کرد: طی پایش فضای مجازی توسط تیم رصد این پلیس، افسران سایبری با سایتی مواجه شدند که در آن فعالیت‌های مربوط به شرط‌بندی و قمار آنلاین صورت می‌گرفت که مراتب بلافاصله در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: افسران پرونده پس از بررسی‌های اولیه و با انجام اقدامات فنی و پلیسی گرداننده سایت مذکور را در یکی از شهرستان‌های استان اردبیل شناسایی و با هماهنگی قضائی، نامبرده به نحو مقتضی به پلیس فتا دلالت و در تحقیقات انجام گرفته مشارالیه به بزه انتسابی اقرار نموده و در نهایت متهم تحویل مراجع قضائی گردید.

رئیس پلیس فتا استان اردبیل توصیه کرد: فعالیت در زمینه قمار آنلاین جرم محسوب می‌گردد؛ بنابراین به همه کاربران فعال در فضای مجازی توصیه می‌کنیم وارد چنین سایت‌های شرط بندی نشده و به تبلیغاتی که توسط شیادان سایبری در شبکه‌های اجتماعی در این زمینه صورت می‌پذیرد توجه نکنند،

این مقام انتظامی همچنین خاطرنشان کرد: کاربران اینترنت جهت گزارش اینگونه صفحات مجرمانه می‌توانند به آدرس سایت پلیس فتا www.cyberpolice.ir قسمت مرکز فوریت‌های سایبری مراجعه و یا با شماره این مرکز ۰۹۶۳۸۰ تماس حاصل نمایند.

کد خبر 5455076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha