۱۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۵۹

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس:

دستگاه‌های اجرایی تولیدات شرکت‌های دانش بنیان را خریداری کنند

دستگاه‌های اجرایی تولیدات شرکت‌های دانش بنیان را خریداری کنند

بیرجند- نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی زیرساخت‌های لازم برای شرکت‌های دانش بنیان استان را فراهم و از تولیدات آنها خریداری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین خسروی صبح چهارشنبه در اولین جلسه شورای اداری شهرستان بیرجند در سال جدید اظهار کرد: اساتید دانشگاه و مسئولان شرکت‌های دانش بنیان فرمایش رهبری را در باره نام گذاری سال جدید تبیین کنند و دستگاه‌های اجرایی هم زیرساخت‌های مورد نیاز شرکت‌های دانش بنیان را فراهم و خریدهای خود را از تولیدات شرکت‌های استان خریداری کنند.

به گفته وی از ۱۷۰ شرکت موجود در پارک علم و فناوری استان ۴۲ مورد آن شرکت دانش بنیان هستند که باید از ظرفیت‌های آن‌ها به خوبی استفاده شود.

وی با بیان اینکه علت بی توجهی بعضی از مسئولان به شرکت‌های دانش بنیان این است که اقتصاد دانش بنیان برای آنها هنوز جا نیفتاده است، بیان داشت: مجلس با مصوبه خود در خصوص حمایت از شرکت‌های دانش بنیان به وظیفه خود در این زمینه عمل کرده است و برای حمایت از آنها باید از ورود تولیدات شرکت‌های دانش بنیان به کشور جلوگیری شود و دستگاه‌های اجرایی هم نباید تنها به درج شعار سال در سربرگ اداری اکتفا کنند.

خسروی اضافه کرد: مشکل اراضی پادگان را به عنوان مطالبه مردم قرار بود با سوال از رئیس جمهور در مجلس پیگیری کنم که به دلیل بررسی بودجه سال جاری و این که متوجه پی گیری های استاندار در این باره از طریق معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری شدم منتظر نتایج آن می‌باشم.

وی تصریح کرد: با توجه به مشخص شدن ۶۹ مسئله مهم در باره مسائل موجود در استان باید با اولویت بندی آنها در سفرهای استاندار و مسئولان کشور به خراسان جنوبی تحقق آنها را پیگیری کنیم.

کد خبر 5456052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha