۱۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۰:۵۸

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان تویسرکان اعلام کرد؛

اجرای بیست و دومین دوره طرح ملی خدمات بشر دوستانه در تویسرکان

اجرای بیست و دومین دوره طرح ملی خدمات بشر دوستانه در تویسرکان

همدان- سرپرست جمعیت هلال احمر تویسرکان گفت: بیست و دومین دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه اعضای داوطلب جوانان جمعیت هلال احمر در این شهرستان در حال اجرا است.

جلال نانکلی در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: بیست و دومین دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه اعضای داوطلب جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان تویسرکان به مسافرین نوروزی با هدف افزایش روحیه امید، نشاط اجتماعی و تأمین سفری سالم و ایمن از ۲۵ اسفندماه سال گذشته لغایت ۱۳ فروردین ماه سال جاری در شهرستان تویسرکان درحال اجرا است.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح در راستای پست ثابت ورودی شهرستان واقع درمیدان جانبازان که مزین به نام شهیدامدادگر رحمتعلی جعفری فرمی است برگزار شده است، افزود: باکد ٠٨١٣۴ خدمات گوناگونی ارائه می‌دهد به نوعی که در این راستا، تعداد ١٢۵ نفر روز به صورت ١٢ ساعته در این پست زمینه آرامش مسافران نوروزی را فراهم می‌کنند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان تویسرکان تصریح کرد: تأمین سفری سالم و ایمن، نهادینه سازی حس مسئولیت پذیری اجتماعی، ارتقا ایمنی، سلامت همنوعان و هموطنان در سفرهای نوروزی و تأمین نشاط جمعی از مهم‌ترین اهداف این طرح است.

وی در ادامه گفت: در این طرح خدمات فرهنگی، آموزشی و مهارتی و زیست محیطی درفضای جذاب به مسافران نوروزی ارائه می‌شود.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان تویسرکان با اشاره به اجرای پویش ملی بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی) نیز خاطرنشان کرد: در این پویش از ظرفیت افراد شاخص و مطرح جامعه و ارتباط چهره به چهره با رانندگان جهت پیوستن به پویش و تعهد به اجرای مفاد آن در طول سفر استفاده می‌شود.

نانکلی ادامه داد: مراقبت از کودکان، رعایت سرعت و سبقت، توقف در حین استفاده از تلفن همراه، توقف در حین خستگی و خواب آلودگی، حفظ فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در طول سفر از محورهای اصلی این پویش است.

کد خبر 5456200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha