۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ۲۱:۰۴

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان:

۱۵۰ آشپزخانه اطعام مهدوی در هرمزگان راه اندازی شد

۱۵۰ آشپزخانه اطعام مهدوی در هرمزگان راه اندازی شد

بندرعباس - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان تعداد ۱۵۰ آشپزخانه اطعام مهدوی جهت پخت و توزیع غذای گرم بین نیازمندان این استان راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلیل تراهی در مراسم نمادین راه‌اندازی آشپزخانه طرح اطعام مهدوی در دانشگاه آزاد واحد بندرعباس افزود: راه‌اندازی آشپزخانه های اطعام مهدوی کمیته امداد با همکاری مراکز نیکوکاری مساجد و هیت ها مذهبی و مشارکت خیران و کمک های مردمی صورت گرفته است.

وی بیان داشت: امیدواریم تا پایان ماه مبارک رمضان بتوانیم در این آشپزخانه های اطعام مهدوی بیش‌از یک میلیون و ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم در سفره نیازمندان طبخ و توزیع کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان اظهارداشت: برای دریافت نذورات ، کمک‌ها و هدایای مردمی از طریق کد دستوری #۱*۰۷۶*۸۸۷۷* و همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۴۸ در طرح اطعام مهدوی پیش‌بینی شده که مردم بتوانند کمک‌های خود را در این ماه مبارک جهت تامین مواد اولیه پخت و توزیع غذای گرم بین نیازمندان استان داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس نیز در این مراسم گفت: خدا رو شاکریم که یک حرکت بسیار مبارک (آشپزخانه طعام مهدوی) از سال‌های گذشته توسط کمیته امداد در استان شروع شده که امیدواریم این کار خداپسندانه با مشارکت خوب خیران و مردم در تامین غذای اطعام و افطاری برای نیازمندان ادامه داشته باشد.

حجت الاسلام محمد عبادی زاده افزود: امسال نیز ۱۵۰ آشپزخانه اطعام مهدوی برای نیازمندان راه‌اندازی شده و از مردم استان هرمزگان خواستاریم با حمایت خود در این طرح خداپسندانه شاهد خبرهای خوبی برای نیازمندان استان باشیم.

وی یادآورشد: این اقدام بسیار ارزشمند که اطعام دادن مومن روزدار نیازمند در روایت ها هم آمده، فضیلتش از روزه گرفتن هم بالاتر است.

کد خبر 5459341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha