۲۰ فروردین ۱۴۰۱، ۲۰:۳۸

معاون استاندار تهران خبر داد؛

معرفی ۷۳۴ طرح در بخش های مختلف اقتصادی به بانک های استان تهران

معرفی ۷۳۴ طرح در بخش های مختلف اقتصادی به بانک های استان تهران

تهران- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از معرفی ۷۳۴ طرح در بخش های مختلف اقتصادی به بانک های استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حشمت الله عسگری عصر شنبه در جلسه کارگروه بررسی و تصویب طرح‌های تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه با اشاره به کند بودن روند پرداخت این تسهیلات توسط بانک‌های عامل اظهار داشت: تاکنون حدود ۲۵۴ میلیارد تومان از طرح‌های معرفی شده، انعقاد قرارداد شده که با توجه به حجم طرح‌های معرفی شده به بانک و فرصت زمانی استفاده از این تسهیلات رقم قابل قبولی نمی‌باشد.

وی با تاکید بر ضرورت شتاب روند پرداختی‌ها افزود: هر گونه اهمال و سهل انگاری در این زمینه پذیرفتنی نیست و انتظار می‌رود ظرف دو هفته آتی رقم پرداختی بانک‌ها به متقاضیان سرعت یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران عنوان کرد: تاکنون ۷۳۴ طرح در بخش‌های مختلف اقتصادی استان با اعتباری بالغ بر ۵۳ هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی ۷۰۳۵ نفر تصویب و به بانک‌های عامل معرفی شده اند.

گفتنی است میراث فرهنگی ۱۱۶ طرح، جهاد کشاورزی ۱۴۹ طرح، صمت ۱۳۲ طرح، راهداری ۵۱ طرح، بازآفرینی شهری ۱۹۳ طرح، ارتباطات و فناوری اطلاعات ۷ طرح، ورزش و جوانان ۸ طرح، معاونت علمی ریاست جمهوری ۷۰ طرح و سازمان هواپیمایی ۳ طرح به بانک‌های عامل از طریق کارگروه معرفی کرده اند.

کد خبر 5463109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha