۲۳ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۱۷

مدیرکل راهداری آذربایجان غربی:

پل پوش آباد اشنویه خرداد ماه سال جاری به بهره برداری می‌رسد

پل پوش آباد اشنویه خرداد ماه سال جاری به بهره برداری می‌رسد

ارومیه - مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: پل پوش آباد شهرستان اشنویه در خرداد ماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان شکری پیش از ظهر سه شنبه در بازدید از روند احداث این پل اظهار کرد: پروژه احداث پل پوش آباد یکی از خواسته‌ها و مطالبات مردمی منطقه و جزو برنامه‌های اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوده که از پیشرفت بالایی برخوردار است و در خرداد ماه سال جاری آماده بهره برداری خواهد شد.

وی همچنین در روند بازدید از محور اشنویه - ارومیه افزود: عملیات تعریض و بهسازی این محور در دو قطعه شامل قطعه اول به طول ۱۶ کیلومتر و قطعه دوم به طول ۵.۲ کیلومتر به صورت پیمانی و با نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اعتباری نزدیک به ۵۰۰ میلیارد ریال در حال اجراست که با اتمام این پروژه‌ها راه دسترسی به شهرستان اشنویه و پیرانشهر و همچنین مرز تمرچین کوتاه‌تر و ایمن تر خواهد شد.

شکری با اعلام اینکه نزدیک به ۹۳ درصد خانوار روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان اشنویه از راه آسفالته برخوردار هستند، گفت: این میزان، از متوسط کشوری ۱۰ درصد بالاتر بوده و از این حیث این شهرستان جزو رتبه‌های برتر استان و کشور است به طوری که از ۷۰ روستای بالای ۲۰ خانوار شهرستان اشنویه ۶۶ روستا آسفالت شده و ۴ روستای باقی مانده نیز به زودی آسفالت خواهد شد.

کد خبر 5465272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha