۲۴ فروردین ۱۴۰۱، ۲۳:۰۱

فرماندار آران و بیدگل:

هنرمند متعهد و انقلابی اهل درد و درک مردم است

هنرمند متعهد و انقلابی اهل درد و درک مردم است

کاشان - فرماندار آران و بیدگل گفت: هنرمند متعهد و انقلابی اهل درد و درک مردم است و این موضوع در آثاری که خلق می کند قابل حس است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر رضایی شامگاه چهارشنبه در دیدار با جمعی از هنرمندان شهرستان آران و بیدگل با اشاره به ۶۸ شهید هنرمند این شهرستان اظهار داشت: هنرمندان می‌توانند نقش مهمی در ساخت جامعه اسلامی و بسترسازی تمدن نوین اسلامی با ابزار هنر داشته باشند.

وی با بیان اینکه هنر انقلاب اسلامی در شرایط کنونی باید در مسیر تبلیغ اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی باشد، ابراز داشت: در شرایط کنونی نیز می‌طلبد که هنرمندان آران و بیدگلی با همت و تلاش در راستای این موضوع حرکت کنند.

فرماندار آران و بیدگل با اشاره به اینکه هنرمندان در شرایط کنونی لازم است تمام تلاش خود را معطوف به خلق آثار هنری در زمینه شناساندن حقایق به مردم و جامعه کنند، تصریح کرد: هنرمند متعهد و انقلابی اهل درد و درک مردم است و این موضوع در آثاری که خلق می‌کند قابل حس است.

وی با اشاره به اینکه هنرمندان انقلابی چه خوب است مهمترین هنر مردم در ایجاد و تثبیت انقلاب اسلامی را به تصویر بکشند، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین حوزه‌هایی که هنرمندان می‌توانند ورود پیدا کنند در زمینه امیدآفرینی برای جامعه مردم است چراکه یک اثر هنری به مراتب از چندین جلد کتاب و سخنرانی تأثیرگذارتر و ماندگارتر است.

رضایی با اشاره به تلاش برخی از هنرمندان متعهد در طول بیش از چهار دهه اخیر گفت: خوشبختانه این افراد تا حدودی حق مطلب را ادا کردند که لازم است اقدامات بیشتری در این زمینه انجام شود.

وی با اشاره به تأثیر هنرمندان و آثار هنری در تربیت نسل آینده افزود: ابزار هنری به خوبی می‌تواند در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن مفید باشد چراکه هنر اصیل ایرانی برگرفته از هویت ماندگار این سرزمین است و از این رو برای مردم تأثیرگذار است.

به گزارش خبرنگار مهر، گردهمایی هنرمندان شهرستان آران و بیدگل با حضور بیش از ۲۰۰ هنرمند و همچنین جمعی از مدیران و مسئولین محلی به مناسبت فرارسیدن هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار و در طول برگزاری این همایش تمثال شهید مرتضی آوینی به تصویر کشیده شد.

کد خبر 5466666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha